Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Rabattkodstråden - del3!

någon som vet var lindex har lagt sin rea? hittar den inte...

• passau

jag hörde ngt om att det snart va rea på Åhlens idag*L* men nmer sa hon inte...

• passau

jag vet inte om det var just i morgon som dom startade men det var väldigt snart iaf, verkade det som på henne... :D

• passau

har försökt med typ alla koder på ellos men d dras inget trots att det inte står endast hem å textil eller nåt... någon som vet om det finns någon kod som gäller bilbarnstol eller babywatch?

• passau

jag ahr inte heller fått sms men mamma hade så nu har jag shoppat ;),verkar inte vara så många som fått det än, förjag var typ ensam om att ha mkt grejer*L*

• passau

här stog d slut rea men inte 2b1 men jag gick inte in... kanske ska ta en sväng och kolla nnu på morgonen*L*

• passau

d va ingen internet kod på rabattkupongerna som kom idag? ingen sån man kan använda mer än en gång? ;)

• passau

ok tjejer! upp till kamp;) så får vi berätta om våra fynd sen*L*

• passau

jag handlade för 545:- idag men ord pris var 1875:- så jag e rätt nöjd... 3 jackr till tjejen bla... ett par klänningar å nån tröja... sen lite babykläder...måste nog kalla d kap ;)

• passau

hade d vart så, så får dom väl lägga in att man ska skriva sin mailadress eller ngt för att få utkupongen så man bara kan skriva ut en... eller bara skicka med posten... jag har ju fått både mamma, mormors å min systers oxå ;)

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!