Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Rabattkodstråden - del3!

Solia skrev 2008-11-24 20:20:39 följande:
    Nu får du berätta mer. Blir sååå nyfiken. Vill också fixa julklänningen:)
    jag tror hon mena att hon skulle ha femmyror "nattlinnet" till julklänning? eller?
  • lugnåsbo
    Domoni skrev 2008-11-27 23:11:38 följande:
    Har försökt köpa Wii fit eller Wii med Ellos koderna men det funkar inte, ser inte rabatten på summan i kassan. Vad gör jag för fel?
    men nästan inga koder funkar på hemelektronik.
    Men säg gärna till om du får dom att funka.
  • lugnåsbo
    sunnanå skrev 2008-11-30 22:10:58 följande:
    marie1978-du skrev ju att du ändrat i ordern,hade du betalat det första då el betalar i butik,hur funkar det förresten?Finns nån märkning på paketet så de i butiken vet vad man ska betala.?Jag köpte pyjamasen 5 myror i 86/92 i butik,var det som fanns kvar i smått men tänkte att om det finns kvar i 987104 så kanske man kan byta till den storleken istället och lämna igen den mindre i butiken,går det?
    Du måste betala direkt med ditt visakort, man kan inte få faktura än så länge.

Du kan ju såklart beställa pyjamasen och så lämna tillbaka den andra o få pengarna tillbaka om det är inom öppet köpperioden.
    Personalen på lindex ser inte vad du handlat eftersom det kommer i en påse man inte ser igenom.

Hon mena nog att hon ändrat ordern innan hon bekräftat den, tror att det blir en ny beställning om man gör en till, eftersom du redan betalat den andra då.
  • lugnåsbo
    solstrålen80 skrev 2008-12-04 08:39:34 följande:
    när dom först släpper den typ den tiden...(lindex)
    dom släpper väl vid 00?
    jag var inne vid halv sju då var dom oxå slut.
    pipsa skrev 2008-12-04 08:31:28 följande:
    har uppdatera rabatt listan lite med nya koder tex ellos 40%+30% tom på märkes och lite annat smått. Hoppas jag gjorde rätt med alla länkar.
    Det föll bort en extrafilmskod med varannat julkort gratis, men det kanske nästa kan fylla på med då.
  • lugnåsbo
    charmmiss skrev 2008-12-04 08:48:02 följande:
    just ja, catalog.se har halvarea priset på allt. det är väl ganska utplockat nu, tror de började i måndags. rabattkoden finns på deras hemsida.
    oj vilken rea, synd att jag missa den i måndags när den starta
  • lugnåsbo
    solstrålen80 skrev 2008-12-04 08:47:47 följande:
    nä jag var inne kl 00 oxå o då hade dom ej släpps...var fortfarande samma som igår....satt ända till 00.15 o inge ändrades
    läste i en annan tråd att någon varit inne 00.49 och handlat och då var den redan slut i vissa storlekar. Så du gav nog upp strax innan luckan släpptes.
  • lugnåsbo
    sara gerdrup skrev 2008-12-06 18:46:31 följande:
    såg för ett tag sedan att de hade ta 3 betala för 2 kanpanj på sina kalendrar men hittar inte koden nu.Vet att de har portofritt just nu med.Någon som har koden?
    va är det för ställe du pratar om?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!