Rabattkodstråden - del3!
Mimou skrev 2008-12-17 10:16:14 följande:
Mimou skrev 2008-12-17 10:16:14 följande:
Om du inte har "fuskat" tycker jag att du ska kontakt med kundtjänst via telefon och be att få tala med en arbetsledare eller lite "högre" chef.
Läs upp svaret du fick och be dem förklara hur de tror att de ska kunna behålla sina trogna kunder om de behandlar dem på det viset.
Kräv en ersättningsvara/kod/frakt eller någon sorts kompensation för det otrevliga och
oproffessionella svaret.
(Svaret innehöll dessutom en dubbelnegation. De borde kanske skicka kundtjänst på grammatikkurs likväl som charmkurs.)
Lycka till!
Liten och jag skrev 2008-12-17 16:15:51 följande:
Halva priset kupongen finns som länk att skriva ut i rabattlistan.
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
Länken finns även i TS
PS
Länken till Halva priset kupongen (Lindex) måste vara helt OK att skriva ut hemma eftersom någon fått den med e-post.
Men man måste visa club-kort när man använder den, så om du inte är medlem är det ju inte lönt.
Oops! Sorry! My bad!
Det var bara 25%... Men den har å andra sidan även en internetkod.
Oj då, så fel det kan bli ibland. Kopierade en länk från TS i rabattlistan, och de länkarna är ju så klart gamla.
Här kommer rätt länk! Hoppas jag....
www.lindex.com/Archive/PDF_Club/0851_club_kup7hgfon4_SE.pdf
Gäller t.o.m 23/12 -08.
50% på en vara till ordinarie pris.
Ja, man blir sur när man läser sånt! Jag har god lust att ringa o skälla på kundtjänst.
Hej
Jag har inte plus, men en bra rabattkod kom med tidningen mama igår. Kan någon med plus göra en ny lista?
20% rabatt på Mini Rodinis nya kollektion på www.minirodini.se
Ange kod: Club mama
Gäller t.o.m. 12 feb 2009
Någon skrev att koden inte fungerade...
Det kanske är utan mellanslag. Jag vet inte, för det var radbyte efter "Club".
Tidningen är daterad 2 feb 2009, så det kanske inte gäller innan det?
Jag har inte plus, så jag kan inte lägga in koden i tråden. Kanske någon annan som kan göra det åt mig? Tack!
195809
ger 40% rabatt på ellos vårkollektion i tre dagar
*Erbjudandet gäller: Vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt). På din dyraste vara av kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos vår/sommarsortiment 2009. T.o.m. 2009-01-25, så långt lagret räcker. Max en gång/hushåll.
*Kan ej kombineras med/användas på: Andra rabatter och erbjudanden. Varor från fyndshop och Catalog Mail Outlet. Varumärkena Adidas, Nike, Puma, Levis, Reebok och Esprit. ?Bästa pris?-produkter. Ellos resor & blommor
Någon efterlyste länk till den nya rabattkodslistan. Här kommer den.
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
solstrålen80 skrev 2009-01-20 21:02:47 följande:
Jaghar inte plus. Kan någon lägga in detta i listan?
Vet du om att vi har helt nya mallar på flera av våra fotoprodukter? På www.extrafilm.se finner du hela utbudet. Just nu får du 25% rabatt vid köp av Fotopresenter med Artisticmallar och vid köp av Canvastavlor, Postertavlor och Posters med collagemallar.
Så passa på!
Ange erbjudandekod artistic i varukorgen på www.extrafilm.se
så avgår din rabatt.
Erbjudandet gäller t o m 1/2 2009.
Någon som vet med säkerhet om Lindex lagrar elektroniskt i sin databas) hur många rabattkuponger man har använt?
Har för mig att jag läste ett inlägg för någon vecka sedan om någon som hade ringt till kundtjänst för att hon inte fick hem alla rabattkuponger med posten och då hade kundtjänst snäst att "du har ju utnyttjat så här många kuponger, så du måste ha fått hem en himla massa".
Någon som vet om de bokför exakt vad varje kund använder för kuponger?
Ellos-koder
195812 ger 150 kr rabatt vid köp för minst 600 kr
195812 ger 250 kr rabatt vid köp för minst 1000 kr
Just nu kan du testa en Enjoy för endast 49,-
Ange erbjudandekod extra112 i Varukorgen på
www.extrafilm.se när du gör din beställning
så avgår din rabatt.
Passa också på att beställa bilder på riktigt fotopapper!
Nu endast 59 öre/st!
Erbjudandena gäller t o m 15/2 2009, en gång
per kund och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
Klicka på "Beställ" och ange sedan erbjudandekoden enjoy21 i Varukorgen när beställningen är klar, så avgår din rabatt.
Klicka på "Beställ" och ange sedan erbjudandekoden enjoy21 i Varukorgen när beställningen är klar, så avgår din rabatt.