Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del3!

Tack!

charmmiss skrev 2008-11-07 12:05:31 följande:
    nu har jag fått svar från lindex. Hej och tack för ditt mail! Av någon anledning så var denna koden inte aktiv men det ska den vara nu så nu ska det fungera att beställa och få rabatten. Med vänlig hälsning Emelie Samuelsson Lindex Kundtjänst så nu hoppas jag den funkar, har inte testat ännu. koden var B31001.
  • Hallontårta

Tack för alla era tips med fotoframkallning! Jag letar och letar, men svårt att veta vilka som är bra. Korthuset har relativt billiga fotoböcker också!

• Hallontårta

Någon som beställt från önskefoto och som är nöjda? Jag funderar på att beställa en fotobok från dem.

• Hallontårta

Oh! jag har hittat en jättebra sida för fotoböcker, man kan lägga bilder ovanpå varandra osv. Har sett den i verkligheten också och de är jättefina! myphotobook.com Tyvärr har de inte julkort eller sådant.

• Hallontårta

Vi har redan hamnat ot för längesedan. Blir väl så i jultider antar jag. :>

framsteg skrev 2008-11-11 23:05:16 följande:
    Helt ot i rabattkodstråden men ang fotoböcker: pixopolis.se - suveräna! Bra kvalite också! Bara tipsar om att ljusa upp fotona en aning (de har ett eget program man kan göra fotoboken i och fixa sådant i) samt att man skall lägga fotona ett par millimeter innanför den inre streckade linjen (om man använder deras program återigen). Kanonbra blev den bok jag gjorde och fick otroligt mycket beröm för den också (var till en brud om hennes möhippa). Sorry för mitt OT-inlägg i rabattkodstråden.
  • Hallontårta

De har ett frågeformulär på sidan som man kan fylla i, inte det du menar?

ikve skrev 2008-11-15 10:32:30 följande:
    Lite OT men är det någon här som vet om Ellos har någon e-post man kan maila till? Jag lyckas inte hitta något på hemsidan.... det har ju gått förr!
  • Hallontårta

Nej.
    Vet ej - läs på sidan? (vilken du antagligen redan har gjort). Kolla vanlig skobutik där du bor? De borde ha, annars vet jag inte.

Evve81 skrev 2008-11-16 07:51:21 följande:
    Någon som vet om man kan utnyttja flera rabatter samtidigt på Ellos? Hur mycket är deras frakt och exp avgifter? Undrar även om någon vet om man någon annanstans kan köpa en sån där sticka som mäter barnens skor?????
  • Hallontårta

Martha: Vid kassan, precis innan beställningen går iväg tror jag det där.

Nu har jag lagt till rabattkoden på Lekvira..

• Hallontårta

Man brukar kunna se om en kod är aktiverad i kundkorgen också tror jag. Står inget där heller? Eller så kanske du använt dig av koden på någon vara den inte gäller för?

Martha skrev 2008-11-17 12:42:29 följande:
    Ser den inte.. inte ens fast jag använde mej av en 30% som var min egna kod.. :(
  • Hallontårta

Tack!

karmasus skrev 2008-11-17 18:38:11 följande:
    Ny Lindex 50-kr kod inlagd i rabattkodslistan! =)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!