Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Rabattkodstråden - del3!

liberokupongen fungerar till 99% om man bara tar ett paket oxå (om inte personalen kollar på kupongen o läser att det ska vara två, men då kan man ju låtsas att man fattat fel o hämta ett till.)
    Har ialalfall funkat på alla andra blöjkuponger!

• lugnåsbo
    lyckligmamma skrev 2008-12-10 00:42:49 följande:
    lugnåsbo skrev 2008-12-08 23:35:24 följande: jag brukar skriva mitt namn lite stort o slarvigt så att de inte ser två paket
    asch, jag har aldrig varit med om att dom kollar så noga, dom får ju lixom sina pengar ändå kan jag tro
    Men det är ju himla bra, vi ska bunkra lite här med 48 kronor paketet.
  • lugnåsbo
    Hallontårta skrev 2008-12-10 10:16:42 följande:
    Jag tycker att om det står två paket på rabatten så ska man köpa två paket också. Tråkigt om de skulle sluta med rabatterna för att folk inte handlar det antal som står.. :>
    ja vi tänker väl alla olika helt enkelt.. just i den frågan är jag inte hederlig..
    (och så dåliga bonusgrejer man får hos libero fast man samlat många märken så kan dom bjussa på det extrapaketet! )
  • lugnåsbo

Det finns ingen rabatt till cellbes eller?
    Någon som vet?

Snart är det jul, här i vårt hus......
  • lugnåsbo

Ingen som har kod på cellbes, skulle verkligen behöva

• lugnåsbo
    havre skrev 2008-12-15 12:52:28 följande:
    hmmm, hittar den ej, finns ju för internett best...men ingen länk till att skriva ut? eller är jag helt snurrig?
    Det finns ingen kupong att skriva ut för tillfället, inte skickats ut någon.

Sen om man skulle scanna in så skulle iallafall inte jag våga gå in o handla med den blir ju lite annorlund eftersom den kommit på posten.
  • lugnåsbo
    havre skrev 2008-12-15 13:00:05 följande:
    ahaaa, i see......... då förstår jag. Tack....
    men du får väl kolla ut vad du ska ha i affären o sen beställa det på nätet hemma o få 25 % rabatt
  • lugnåsbo

inte någon som fått någon rabattkod på kalendrar?
    (har redan sett att önskefoto har rea nu)

• lugnåsbo
    NovaSötis skrev 2009-01-04 08:11:44 följande:
    Tänkte fråga lite om Lindex online shop...Varje gång jag ska handla där så är allt alltig slut.... Brukar det vara så för er med eller har jag bara otur?Har kollat i någon vecka på att köpa lite mer "dagiskläder", veleur buxor och sånt men dom har varit slut länge... och i affärerna är dom färgerna/storlek slut jag vill ja=(
    veloubyxor är ju så populära så dom tar nästan alltid slut så fort dom kommer in
  • lugnåsbo
    mumma84 skrev 2009-01-15 19:34:25 följande:
    Såg att det var halva rea-priset på Kappahl idag. Typ gratis Någon som vet hur länge de haft den rean?
    här hade dom inte halva reapriset på allt men om man fick sms häromdagen (som egentligen skulle gått ut den 14onde, men gäller än) så får man halva på alla röda lappar.
    Har hållt på i två dagar.
    jaja nu har jag bytt....
  • lugnåsbo
    Koocachoo skrev 2009-01-20 07:55:59 följande:
    Någon som vet när Lindex börjar med slutrean på barnkläder??
    ryktas om att det är halva reapriset för medlemmar idag...
    jaja nu har jag bytt....
  • lugnåsbo
    LJ2 skrev 2009-01-20 22:22:49 följande:
    lugnåsbo skrev 2009-01-20 07:57:54 följande: från idag till tor står det i sms:et =)
    haha joo nu vet jag ju det för nu har ju smset gått ut, det hade det inte när jag skrev imorse
    jaja nu har jag bytt....
  • lugnåsbo
    Sommarpresent skrev 2009-01-21 11:53:53 följande:
    Går det att använda 50 kr checken fler gånger än en gång?
    det brukar funka så många gånger som samvetet tillåter.. (fast jag brukar inte använda jättemånga gånger i samma butik, är lite pinsamt..)
    jaja nu har jag bytt....
  • lugnåsbo
    passau skrev 2009-02-02 21:07:58 följande:
    den är gammal...
    nej den nya ligger underst
    jaja nu har jag bytt....
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!