Rabattkodstråden - del3!
Tycker det är dåligt av Lindex att ha en "dagens vara" så och ha typ bara tre pyjamaser, för det var knappast någon rusning till det Lindex jag var.
Tycker det är dåligt av Lindex att ha en "dagens vara" så och ha typ bara tre pyjamaser, för det var knappast någon rusning till det Lindex jag var.
Hahahahaha folk är inte kloka. Var bor du??
Den ena fungerar inte med andra erbjudanden, tror jag.
Igår ramlade jag på en länk till fujidirekt med 100 gratis bilder. Men jag såg ingen kampanjkod, det var en länk från Lunarstorm. (haha ja, jag skäms!!) Jag kollade för att jag inte varit inne på länge. Men har ni lunar kan ni klicka på länken själva...om ni är intresserade.
www.fujidirekt.se/asp/_campaign/webb/index.asp&utm_medium=aff&utm_campaign=Webtraffic_20081126
Funkar detta? Jag var redan medlem så jag valde det andra inloggningssättet bara, men de gratis bilderna fanns där ändå.
Du har ju 50-kronorsrabatterna. Eller menar du andra?
Uppdatera gärna listan om ni har nya koder..
Skriv inte in den i tråden, lägg in den i listan istället annars kommer den bort...
Ja du skrev i tråden, inte i listan. Uppdatera gärna listan istället.
Jag tycker att om det står två paket på rabatten så ska man köpa två paket också. Tråkigt om de skulle sluta med rabatterna för att folk inte handlar det antal som står.. :>