Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del3!

Hehe ja det kan jag hålla med dig om. Deras bonusgrejer är inget vidare. Pyjamasen är väl söt, men det finns ju bara en stl på den, dåligt. Min tanke var bara att de kanske slutar med bra rabatter (om man jämför med Pampers som inte alls är lika givmilda) om folk utnyttjar dem.

lugnåsbo skrev 2008-12-10 10:32:02 följande:
    ja vi tänker väl alla olika helt enkelt.. just i den frågan är jag inte hederlig.. (och så dåliga bonusgrejer man får hos libero fast man samlat många märken så kan dom bjussa på det extrapaketet! )
  • Hallontårta

Jag vet inte, men antar det.

sarismaris skrev 2008-12-10 12:11:07 följande:
    Förresten: är 25 %-rabatten erbjudandet den här månaden eller? Kommer det en kupong? Brukar väl komma runt den 15:e annars va..?
  • Hallontårta

Jag skrev ju en nolla...?

puh fantast skrev 2008-12-10 15:37:58 följande:

Nu funkar den. Det är en nolla och inte ett O.
  • Hallontårta

Så tråkigt det är att höra att någon inte "orkar" uppdatera listan, varför är det bara vissa som ska uppdatera den hela tiden för att några inte kan eller orkar? Då kan vi lika gärna skita i att ha den helt så får folk lägga in koder här hur de vill istället. För det är ju så det är här nu ändå.

• Hallontårta

Länken? Koden är LC0849, om det är den du menar..

mystiska mamman skrev 2008-12-11 16:16:02 följande:

Vill någon vänlig själv hjälpa mig med hela länken till 25% rabatten på lindex? Fick en sådan på posten, men lyckades tappa den och har nu hittat ngt jag vill köpa.
  • Hallontårta

Ja, den kom nu i veckan. Står i rabattlistan också, så där finns fler om du inte använt dessa tidigare.

Lilaa skrev 2008-12-12 19:04:16 följande:
    Hallontårta skrev 2008-12-11 16:17:34 följande:
    Är det den nya rabatten? vill oxå ha den koden.
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2008-12-30 20:39:26 följande:
    Nemas problemas hade inget att göra sitter och väntar på att dottern ska somna
  • Hallontårta

Ni som märker att någon rabattkod inte fungerar längre, uppdatera gärna listan med att ta bort den då tack!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!