• JloveK

    Missfall.visste inte att jag var gravid

    Jag fick missfall inatt den 6/11. Jag skulle gå på toa och märker hur en något ramlar ur mig.jag blir chockad och vill inte förstå. är det var jag tror det är?
    "har jag varit gravid?" jag visste inget..hade inte märkt det alls på min kropp.

    det är jättetungt och jag bröt ihop i någon chock.vi hade gärna velat haft det kvar om jag vetat om det,ville verkligen det!. Av storleken att döma så var den ca 6 veckor.

    Beklagar andras sorg med att detta händer.;( nu vet jag hur det känns. tragiskt.

    Kram Jenny

  • Svar på tråden Missfall.visste inte att jag var gravid
  • Kattis1

    Beklagar ert missfall, men försök ändå tänka att det var något fel på fostret annars hade det inte stötts ut.
    Det är ju många här inne som förlorat våra barn i magen i fullgången tid... och till synes utan någon förklaring.

  • namera

    Har troligen också fått missfall utan att veta om att jag var gravid (ska åka in till sjukhuset nu på morgonen för att bli undersökt). För mig kom det ingenting "fast" utan bara en väldig massa blod. Trodde först det var vanlig mens, men blodflödet upphörde efter en timme. Märkte inte heller några symptom, däremot känner jag mig... tom?... nu. Beklagar ditt missfall! Massor av styrkekramar.

  • studerande morsa
    Vet hur det känns...fick blödningar i v. 19+4 och barnet var dött.Fick lov att "sätta igång" värkarna på mig och sedan föda .Det var fruktansvärt och efteråt känner man sig tom.
    Jag hoppas att du kan gå vidare trots allt och man har rätt att vara ledsen även om du inte visste innan att du var gravid.
Svar på tråden Missfall.visste inte att jag var gravid