• Hoppfull78

För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......

Varför går man inte vidare med fler undersökningar när det inte tar sig med pergo? Jag har ätit 3 enkelkurer med bra värden på blodproverna men inget händer ju för f-n! Kan det vara något annat fel? Min gyn säger att om det inte tar sig nu så måste vi göra IVF. Kan det inte bero på sekretet eller nåt annat...vill inte göra IVF:(

• Hoppfull78

Treasures - vad märkligt att dom säger olika...kanske beror på vilket landsting man tillhör. Kan man behöva spola äggledarna för att ägget ska lossna eller för att det ska fästa? Undrar varför dom inte erbjudit mig det! Kanske ska kolla upp det med gyn? Tack för tipset.

Kram

• Hoppfull78

En liten intim fråga: Har ni tydliga äl-flytningar i samband med äl? Jag märker aldrig av detta så tydligt. Kan man ha äl trots att man inte känner av det "där nere" så att säga.

• Hoppfull78

Tack för era svar...då finns det kanske hopp då:)

Kram

• Hoppfull78

Jag har uppehåll i pergoknaprandet just nu men ska återuppta det vid nästa mens. Ska då äta dubbelkur för första gången.

Mina 3 första kurer fick jag bra äl värden. Kur 4 och 5 fick jag inte alls bra värden.

Hur kan det bli så? Kan någon hjälpa mig att förklara det?

• Hoppfull78

Jag åt 3 kurer i sträck. Sen uppehåll i en månad. Sen åt jag kur 4 med uppehåll en månad. Sen kur 5.

Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......