• naatha­lie
    Äldre 10 Nov 17:17
    7400 visningar
    30 svar
    30
    7400

    GBS tog död på min dotter

    hejsan alla fick en jätte vacker dotter den 24 oktober 2008 och hon var helt frisk och jag gick över 4 dagar hon födes 16:13 men på natten vaknade jag och hon var helt död personalen försökte återuppliva henne men det var hopplöst dom tog prover och sånt och det visa ig vara GBS baktrien som var extremt agressiv hon hade det i hela blodet.är det någon som har varit med om samma sak att ens barn har dött av den bakterien.känner mig så ensam och "utvald" om man ska kalla det så varför just mitt barn har inte ens vetat om att den bakterien kan döda.och om de är nån som kan berätta hur en ny graviditet gick.är jätte rädd att skaffa barn igen ifall det barnet dör också.för det är det värsta som kan hända sorgen är stor och tung att bära på varje dag

  • Svar på tråden GBS tog död på min dotter
  • Pretty­blueey­es
    Äldre 10 Nov 17:20
    #1

    Beklagar verkligen vad ni fått gå igenom :(


  • Äldre 10 Nov 17:20
    #2

    men gud,vad hemskt...
    fins inga ord som är tröst nog.
    men vill bara beklaga din förlust *kramar om*

  • Tildas mor
    Äldre 10 Nov 17:20
    #3

    Usch. Kan inte göra ngt annat en att verkligen beklaga. Gud så hemskt.

  • mamma me tre
    Äldre 10 Nov 17:21
    #4

    nä fy vad tråkigt :( beklagar, kram kram

  • Fjäril­smamma
    Äldre 10 Nov 18:00
    #5

    Jag beklagar din stora förlust men vill också gratulera till din fina lilla dotter!

  • Lizen1­982
    Äldre 10 Nov 18:04
    #6

    Beklagar. Stor kram.

  • Kattis­1
    Äldre 10 Nov 18:14
    #7

    Grattis till er fina flicka. Så fruktansvärt sorgligt att hon inte fick stanna hos er...
    Jag vet att "Elwiras mamma" förlorade sin dotter precis som du, av GBS-bakterien. Du kan säkert inboxa henne om hon inte redan läst ditt inlägg här.

    Mina varmaste kramar till dig och din familj. Jag vet så väl vad ni går igenom nu.
    Ta hand om varandra.

    Kram Kattis

  • Äldre 10 Nov 18:27
    #8

    Blir alldeles kall å stel i hela kroppen då jag läser din blogg och ser på den fina lilla flickan..Tårarna rinner ner från min kind.Jag beklagar er sorg och vill säga att du är en stark mamma som orkar med vardagen då något så hemskt hänt er .    KRAM till er

  • snorpp­an
    Äldre 10 Nov 18:36
    #9

    Grattis till er fina flicka och jag måste också beklaga att ni inte fick behålla henne.
    Tänker på er. Kram

  • Pajasm­amman
    Äldre 10 Nov 19:14
    #10

    Grattis till er fina lilla flicka, jag är så ledsen över att hon inte fick stanna hos er. Vi förlorade vår lilla flicka den 28/8 i år. Livet är så fruktansvärt orättvist.

    Varma styrkekramar till dig från Ängeln Signes mamma.

Svar på tråden GBS tog död på min dotter