• bixit

    helt fantastiskt!

    Idag var vi på "studiebesök" på förlossningen på danderyds sjukhus. Vilken fantastisk känsla! Det är det inte sååå långt kvar och det börjar kännas mer verkligt nu.

    Som grädden på moset fick vi "icke-gravida" testa på lustgasen...den kommer vi att bli två om den dagen det beger sig!

    bix.

  • Svar på tråden helt fantastiskt!
  • regnbågsbaby

    Ja, det minns jag att vi gjorde i mvc gruppen strax innan bf, det var häftigt o härligt..för då fattade man att det faktiskt inte var så lång tid kvar tills man själv låg där. Jag var i en grupp med heteropar och det var bara männen som vågade prova lustgasen..och man såg hur rödfärgen steg och de blev alldeles dimmiga i blicken..hehe..och hade männen hört nån vråla från en förlossnings sal så hade de lagt benen på ryggen..för de såg vettskrämda uthaha..kanske fel forum att berätta detta men det var vad som dök upp i mitt stilla sinne..kram


    bixit skrev 2008-11-12 19:49:20 följande:
    Idag var vi på "studiebesök" på förlossningen på danderyds sjukhus. Vilken fantastisk känsla! Det är det inte sååå långt kvar och det börjar kännas mer verkligt nu. Som grädden på moset fick vi "icke-gravida" testa på lustgasen...den kommer vi att bli två om den dagen det beger sig!bix.
    ♥Vi har en skruttis i magen ♥
  • regnbågsbaby

    Enligt FL så har vi BF 11 Juli nästa år.. (v.5+6 idag)


    bixit skrev 2008-11-15 18:16:51 följande:
    hahah kul att höra.när ska ni ha nästa skruttis?
    ♥Vi har en skruttis i magen ♥
  • janu09

    Hur gör man för att få gå på "studiebesök"?? Går ni ngn föräldragrupp eller? På rima Liv där jag går hade de inga sånn grupper... Skulle oxå vilja kolla läget nu när det snart är dax!

  • regnbågsbaby

    Du kan ju ringa förlossningen och fråga om du kan få komma på studiebesök. Vi fick gå på studiebesöket via mvc, konstigt att ni inte fått det. Lycka till!


    janu09 skrev 2008-11-15 19:06:01 följande:
    Hur gör man för att få gå på "studiebesök"?? Går ni ngn föräldragrupp eller? På rima Liv där jag går hade de inga sånn grupper... Skulle oxå vilja kolla läget nu när det snart är dax!
    ♥Vi har en skruttis i magen ♥
  • bixit

    ett sommarbarn! vad fint.

    ring till förlossningen, tror det är det allra bästa om de nu inte kan tillhandahålla nått studiebesök. (vilket är konstigt...)

Svar på tråden helt fantastiskt!