VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Hehe, ni e inte ensama hatar med att köra bil i Norrköping. Har faktiskt inte sett så mkt mer av staden än recesentrum... Men de e väl som man e van med.
Har vart iväg och tittat på novemberljus, tyckte inte de var så mkt speciellt. Bara borta vid simhallen där lös det fint.. Men nu e man iskall och vill bara gå o sova.. Marko somnade pladask i säng efter gått hela slingan iaf..
LoV: Ja ska ta fram de som kommer från dig och ge de till Malin. Plus lite mer 62 kläder som Filip inte kan ha. Tänk han drar redan 68, 74 och en del dubbelstorlek 74/80
Jag kan inget om att köra bil i Norrköping, har ju inget körkort
Men kan stan ändå utan till eftersom jag är född där, börjar gilla staden nu igen efter att jag fått lite distans till den
William ligger med runt 74/80 och är med ca 9½ månad gammal...
Ja ni, Filip e en riktig dunderklump. Han väger 7400 och är 66 lång nu. Många som tror att han är äldre än vad han är.
halloj i stugan här har man varit iväg till makens jobb så barnen och vovven fick rejält med motion.
är det nån som var intresserad att ta en fika nästa vecka?ondsdag eller fredag efter kl 16
här ska man strax äta och sen åka till tornby och kolla lite
Här är vi barnlösa idag. Skjutsade ned ungarna till mormor och morfar nu på fm då Lucas ska testsova där idag lite för han ska sova över natt där imorron för på tisdag sticker vi till Ullared. Så sambon är ute och jobbar nu och jag ska ta och svabba av golvet efter skitiga hundar och sen gå igenom klädkammaren och rensa lite.
Kommer kattköpare om 1½ timme också och kollar på katterna.
Så nu ska jag sätta på stereon för det är ruskigt tyst här inne.