• listen
    Äldre 18 Nov 20:56
    8215 visningar
    118 svar
    118
    8215

    Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se

    Ju fler alternativ på samma lista eller sida desto rörigare anser jag. Och antagligen de flesta grafiker med mig..
    Tycker det nya är grymt. Och det blir bara bättre och bättre ju mer dom jobbar med det.
    För kom igen.. Ingen kan väl ärligt påstå att det vi har nu är snyggare, modernare och lättare..?! Tror bara att det handlar om vad man är van vid.
    Det nya blir ju jättefint.

  • listen
    Äldre 21 Nov 11:04
    #83

    Könsneutralt och könsneutralt. Bla bla bla.
    Som det är nu är ju loggan rosa. Det är ingen som reagerar över det..? Däremot är det ett himla tjafs om färgerna på nya sidan..

    RD: Snälla tänk på alla oss som har husdjur, vi ska väl också få en direktlänk med bild på sidan? Vi är väl också människor? Jag får också svår värk i vaderna av blått, så snälla, förbjud blått på sidan. Och enligt MIN mening borde matlagning stå överst i alla menyer. Det angår ju alla. Och min favoritfärg är gul. Kaaaan ni inte göra sidan gul? Det är ju både snyggt och trevligt. Och ni borde inte ha vit bakgrundsfärg. Det är alldeles för tjejigt..
    Ha. Ha. Ha.

    Era stackare. Kämpa på. Några av oss är i alla fall nöjda.

  • listen
    Äldre 21 Nov 11:57
    #85

    Haha. Glöm inte att den måste vara gul. GUL GUL GUL!

  • listen
    Äldre 21 Nov 14:56
    #89

    HilleviHumle, läs TS.

    "(Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)"

  • listen
    Äldre 22 Nov 22:34
    #97

    HellviHumle skrev 2008-11-21 17:53:18 följande:


    Det har ju inte med driftproblemen att göra.
    Det har heller inget att göra med den nya designen, och detta är en diskussionstråd om den nya designen.
    Citerar TS igen:
    "...jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat..."
Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se