Inlägg från: Little Ms Chatterbox |Visa alla inlägg
  • Little Ms Chatterbox

omega 3 tillskott?

TS jag snor tråden lite och hojtar lite på Vi 4 ! ! !

Vi 4-->Jag tyckte det du skrivit verkade intressant och tänkte gå in på din pressentation och läsa mer om dig men det gick inte så jag tar det här i stället. Jag har en tråd här på fl om Omega-3 till både barn och vuxna, har du sett den? Länken i min sidfot. Om inte skulle jag gärna bjuda in dig dit , och alla andra också förresten. Kan behövas väl formulerade ord för att räta ut några frågetecken. Sen har jag en direkt fråga till dig. Idag fick jag höra att det var nya rön angående intag av Omega-3 på kvällen för bättre upptagning när man sover. Vet du något om det och kanske kan länka.

*Lämnar tillbaka tråden*

Du har väl läst den nya tråden..? www.familjeliv.se/Forum-5-278/m33539036.html
  • Little Ms Chatterbox

Vi 4--> Jag försökte klicka på svara-knappen i ditt gästboksinlägg hos mig men det gick inte så jag skriver här.
    Det var idag som min sons dagisfröken berättade att hon hade läst det i en artikel i Arena, (skulle vara en seriös tidning sa hon.) Hon hade även hört det av en pedagog på elevhälsan här i vår kommun.  Bad dagisfröken om länkar och hon skulle återkomma om det. Jag googlade Arena och fick fram en tidning men hittade inget om omega-3 där.

Om du inboxar mig kan jag ha bättre kontakt med dig om dagisfröken hittar länkar och så... Sen har jag kanske lite mer info om hur vi kan hitta det men är lite mer privat så det skriver jag inte på nätet.
    Beklagar förlusten av ditt barn.

Du har väl läst den nya tråden..? www.familjeliv.se/Forum-5-278/m33539036.html
Svar på tråden omega 3 tillskott?