• dalejo

    Någon i Gävletrakten som försöker få barn igen?

    Kunde vara roligt att stötta varandra över nätet samt höra lite om era erfarenheter från sjukvården när ni förlorade era änglar. Hör av er!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 16:29
    Verkligen ingen mer i Gästrikland än jag som råkat ut för detta ??

  • Svar på tråden Någon i Gävletrakten som försöker få barn igen?
  • RebeccaR

    Bor ju inte i Gävle... Men i gävleborgslän iaf... Har nu precis fått veta att jag väntar mitt tredje barn, det andra barnet sedan min ängel...
    KRAM


    Rebecca med ängeln Aaron och jordebarnet Turid www.famronnquist.se
  • dalejo

    Gratulerar till graviditeten! Hoppas du mår bra. Har varit inne på din hemsidan och tittat på lilla Aron, gullplutten. Det är så orättvist att barn som inte ens fötts kan få så svåra sjukdomar. Har du fött storasyster på Hudiksvalls sjukhus ? I så fall tycker du att det var bra där ? Visst får man föda på vilket sjukhus man vill inom länet ? Jag hoppas hoppas att jag snart får lyckan att var gravid igen. Håller tummarna för att allt ska gå väl för er.

  • RebeccaR
    dalejo skrev 2008-11-21 16:57:08 följande:
    Gratulerar till graviditeten! Hoppas du mår bra. Har varit inne på din hemsidan och tittat på lilla Aron, gullplutten. Det är så orättvist att barn som inte ens fötts kan få så svåra sjukdomar. Har du fött storasyster på Hudiksvalls sjukhus ? I så fall tycker du att det var bra där ? Visst får man föda på vilket sjukhus man vill inom länet ? Jag hoppas hoppas att jag snart får lyckan att var gravid igen. Håller tummarna för att allt ska gå väl för er.

    Ja, Turid är född i Hudik. Måste säga att jag är nöjd med hur det var där. De var alla förstående och duktiga på BB och förlossningen. Vad jag vet, så ska man kunna välja själv vilket sjukhus i länet som man vill föda på... Och det är väl bara i Gävle och Hudik som förlossning finns va?


    Kram


    Rebecca med ängeln Aaron och jordebarnet Turid www.famronnquist.se
Svar på tråden Någon i Gävletrakten som försöker få barn igen?