• vicki fredde

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

någon som vet hur overallen från CelaVi är i storleken ?
    Såg att den var på rea så tänkte passa på Är ute efter en overall till en 10 månaders är det lika bra att ta strl 86 kanske? vet att polarns 86 och didrikson är så stora i strl..

• vicki fredde

Vart finns didriksons för 399? är också ute efter en fon overall till ett bra pris

zasata skrev 2008-12-04 10:38:33 följande:
    skall köpa overall idag, så snabbt tips, finns det nån under 500kr på nätet eller skall jag köpa didriksons för 399kr? jävla unge växt ur två stycken redan denna vintern
  • vicki fredde

Är det nån som vet nån sida som har bra erbjudande på overaller?
    Väntar på att köpa en ordentlig vinteroverall till min 10½ månaders pojke Har nu en fleeceoverall som börjar bli liten..

• vicki fredde

Ojdå Då väntar du precis som jag efter något bra erbjudande på overall.. Hoppas vi hittar oss något snart !!!

saturnina skrev 2008-12-07 22:38:59 följande:
    vicki fredde skrev 2008-12-07 22:36:21 följande:
    Samma här. Min 3-åring Gustav hade hål i rumpan idag när han kom in. Åka kana på berget é kul... Tur att det var med en Me Too-overall (iofs väldigt snygg) jag köpt på Röda Korset för 25 kr. Men ändå.
  • vicki fredde

Ja jag har kikat där men finns ej i storlek till min pojke

Tjollabolla skrev 2008-12-07 22:41:34 följande:
    LLM har ju 30%
  • vicki fredde

Ja det är en bra fråga Det beror väl på lite hur de är i storlekarna?! Jag har kikat på molo för de är sååå fina men tror du att 80 räcker till min pojke som blir 1 år i 28 januari? Vet du hur de är i storleken?

kristinah skrev 2008-12-07 22:47:24 följande:
    vilken storlek vill du ha då?på gucce finns en blå molo-overall strl 80 kvar - 999:- istället för 1199:- - och med koden "julklapp" får du ytterligare 30%
  • vicki fredde

Ok tack!!! Får väl hoppas att det kommer något bra erbjudande i just den storlek jag vill ha

kristinah skrev 2008-12-07 22:57:12 följande:
    kapten kaos och prinsessan hade en del molo-overaller kvar i de mindre storlekarna - nog borde 86 funka iaf..... - vet inte hur de är is torlekarna.40%rabatt hade de iaf.
  • vicki fredde

Är det någon som vet hur hummel overallen är i storleken ?!
    Har en son på 10½ månad och funderar på om 86 blir bra eller om det blir alldeles för stort? pop och didriksons är så stora i storlekarna så det kanske även denna är?! Svårt det här

• vicki fredde

Ok!!! Vad synd för min kille är 74cm lång så då kanske den blir alldeles för stor?! Den är så snygg men fanns bara från 86 och uppåt.. typiskt!!!

Buttelina skrev 2008-12-08 14:41:45 följande:
    tro 86 blir stort. jag har en 92 till min son som är 86-87 lång och jag provade den på min dotter som är 97 lång och den funkade på henne också... så jag hade nog tagit 80 om jag hade varit dig ... om det nu finns. det är en UNDERBAR overall både funktionsmässing och för ögonen
  • vicki fredde

Ohh vad den är fin vill så gärna ha den.. Kanske att den kan passa ändå sen nu till januari när han blivit lite större iallafall speciellt om den inte är så klumpig..

Buttelina skrev 2008-12-08 14:52:39 följande:
    här är min son 86 lång i strl 92. den är ju som du ser något stor. hade du tagit strl 86 till din grabb så hade den varit ännu lite större på honom... men den är inte alls klumpig..
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!