• Nork

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

jag hade samma problem, på vissa plagg går det inte. så det får väl bli en överaskning när det kommer ¨
    Hoppas dock dom hade kvar i minsta storleken så hon kan ha grejjerna i vår, annars får det ligga i garderoben länge!

Ari Gold skrev 2009-01-20 13:36:22 följande:

Jag måste vara idiot men hur 17 väljer man storlek på melike?
  • Nork

det kunde jag... men du kan även göra det när du är i "kundvagnen" och sen uppdaterar du bara

Lokatt skrev 2009-01-20 13:43:46 följande:
    jag kunde inte lägga två av samma vara med någon av grejerna, undrar om det beror på att de bara har en av allt, eller konstigt ordersystem
  • Nork

Någon som handlade på melike.se

Fick grejjerna idag. Dock inte rätt.... ett par brallor var slut, men det fick jag reda på. men dom som dom hade kom i brunt, jag beställde gröna! Men dom var fina ändå så jag orkar inte byta och krångla, men det är så typiskt. ljusgrönt är ju finare i sommar än mörkbrun. ja, ja nog om det.

jag fick dock mer i rabatt. handlade för 250 plus frakt och på det priset hade dom dragit av 125 kr. jag fattar inget, men antagligen är det mer rabatt än det som står på nätet!

• Nork

grrr då kunde jag ju handlat mer!!!!!!! aja, det blev ju billigt i alla fall

Lokatt skrev 2009-01-22 19:21:39 följande:
    Det var halva reapriset där, medlemmar hade fått mail, då fick du det automatiskt oxå, vilken tur
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!