Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
skurk-kids.jetshop.se/pub_images/large/72080068BR_RED_284.jpg var finns dessa att köpa i storlek 86/92. På skurk-kids.jetshop.se/default.aspx var de ju slut och jag vill ju ha dem :)
skurk-kids.jetshop.se/pub_images/large/72080068BR_RED_284.jpg var finns dessa att köpa i storlek 86/92. På skurk-kids.jetshop.se/default.aspx var de ju slut och jag vill ju ha dem :)
Nej, nu har jag shoppat klart för idag.. blev ju en tusenlapp fattigare ungefär! Farligt detta ;)
Någon som vet om denna finns någonstans i storlek 86/92 ungefär?? www.dunderbutiken.se/se/art/small-paul-brun-t-shirt-flygplan.php
Skit också, det som jag beställde från my-baby fick jag mail om idag att det inte fanns längre -suck- Jag som redan betalat och allting.
Var finns det så man kan beställa Small Paul annars?
Idag fick jag kläder från my-baby och jag är faktiskt väldigt besviken på storleken. Jag tog 12-18 månader på Small Paul och det motsvarar ju storlek 56 ungefär vilket han INTE kan ha. Tur jag ska ha en bebis till i April som kan få den då.
det står ju ordpris när man lagt i dem
Idag fick jag mitt paket från JAMIN.SE med två byxor från Nova Star och en Zip-hood från Nova Star.
Så himla bra att jag lyckades hinna shoppa när det var 50% rabatt. Tack till den som skrev härinne att man kunde få det!!