• Nilam 1

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Hej hej
    Smygläser i denna tråd lite
    Jag såg att någon fråga om kik kid mössorna men det blev inget riktigt svar!? 
    Jag undar också om strl i dem, Jag har hört att de är jättesmå i strl och det står på barnlyckas sida att kik kid är små i strl... Så till frågan till en nyfödd ska jag köpa 0-2 mån eller 2-4 mån??  

//Malin

• Nilam 1

hmmmm jag får väl fundera lite på hur jag ska göra då...
    Jag köpt kik kid overall i strl 62, och vill ju att bebben ska kunna ha mössan med den..
    Tack för hjälpen 

• Nilam 1
    Svar på #8386
    He he... jag har också lagt en en sådan i min order vi får väl se om de har fler eller och någon av oss blir utan
  • Nilam 1

Hej hopp
    Nu äntligen ringde de från Hippo det var 1/6 som inte fanns. Jag hade order nr 1537 och trodde inte att jag skulle få det jag beställt efter att ha läst här.. Men jag är glad att bebben i magen kommer ha snygga kläder när den kommer  

• Nilam 1

Jag förstår att man blir sur över frakten men det stog i mailet om rean att hon skulle ta ut 29kr i frakt.. Om man inte fått det mailet så skulle man ju inte heller veta om att de hade rea, om det inte vore för att man läst det här.

Citat från mailet hon skicka ut innan rean:
    "När du shoppat klart anger du vid betalning koden "Rea" och

50 % kommer dras av på ditt köp. 29 kr i frakt tillkommer."

• Nilam 1

Ja jag håller med om att det dåligt... det säger jag inget annat om. Jag är en av dem som inte kommer att handla där ifrån igen för jag tycker att man måste ha lite kund omvårdnad... Om hon inte hade möjlighet av någon anledning att skicka mail så kunde hon ju skrivit ett meddelande på sin hemsida det hade ju inte tagit många sek. 

• Nilam 1

Hej en liten fråga kanske någon här som vet?
    Jag vill ha eller måste rättare sagt ha Ett par gröna mini a ture vantar och hittar inte dessa någonstans i strl 4-5år. Är det någon här som har dem?? och kan säga hur de är i strl funderar nu på att köpa dem i 5-7år men de får ju inte bli förstora...

• Nilam 1
    Tabby skrev 2009-01-10 00:15:06 följande:
    Nilam 1 skrev 2009-01-09 23:09:56 följande: Kan inte ge definetivt svar ännu då jag väntar på mina. Men de ska tydligen vara lite små i storlek.Hur gammalt är barnet. HAr själv beställt 6-7 år till barnet som är 5 år nästa år och 3-5 år till kotten 3 år nästa år.
    Han blev 4år i nov och han är "normal" stor. Jag har köpt overallen i 5 år och den är lagom med lite tur så kan han ha den nästa höst mä.. men vill ju så gärna ha snygga vantar till
     Kanske helt enket får chansa och hoppas att han kan ha dem... Han lär ju kunna ha dem någon gång iaf. 
  • Nilam 1

Hej  ni som handlat på MeLike drar de bort de billigaste plaggen eller eller sätter de ihop två plagg med samma pris... ööö hoppas ni fattar vad jag menar?!?!   

• Nilam 1

Hej  smyger om kring här och läser skriver inte så ofta... Men nu var det så för ca 5-7 dagar sedan var det någon som länka till en rea på någon sida där det fanns skip hop väskor för ca 550kr (Länkade av någon annan orsak än skip hop väskorna) är det någon som vet vilken sida det va?!? Har försökt att hitta men jag kommer ju inte ihåg vilken dag det var så det är omöjligt att hitta bland alla inlägg..
    Hoppas att någon vet

• Nilam 1
    msuse skrev 2009-01-26 18:50:19 följande:
    Nilam1: här?www.barnlycka.se/group.asp?group=171
    Nä det var inte den...  Var fans många olika färger. Det var någon sida som inte har tagits upp i tråden förut tror jag inte hörde den till de vanliga iaf.. 
    Men tack ändå..

Kanske någon annan vet?  
  • Nilam 1

Japp där har vi det!! tack så mycket   Men hade visst fel om att sidan inte omtalats så mycket i tråden den har ju hängt mä här en del ju Tack igen......   

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!