• buffas

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Någon som vet någon sida som har rea på regnställ och fleece set i strl 86

• buffas

Tack för tipset Nån fler som vet om nån sida som har rea på regnställ??

• buffas

Finns det någon som vet om det finns någon fin vinter overall till kille i strl 80 på rea,vore jätte tacksam för era tips

• buffas

Tack till er alla som tipsade om vinteroverallen är sugen på molos den är sååå fin Men hmm fler tips

• buffas

såg även att dom lagt ut 50% på katvig endast idag..Kanske ni visste redan men skriver det ändå

• buffas

Någon som vet när rean börjar på rackamaja?
    Nån som vet nån fler sida som snart börjar sin rea,såg att babyshop börjat nu men fanns inte så mycke som jag ville ha

• buffas

buffas skrev 2009-01-12 08:43:36 följande:

Någon som vet när rean börjar på rackamaja?Nån som vet nån fler sida som snart börjar sin rea,såg att babyshop börjat nu men fanns inte så mycke som jag ville ha
    skrev fel menade babyroom
  • buffas

Någon som vet om det finns nån sida med lite småfolk o molo rea kvar!!!!

• buffas

Någon som handlat i denna webbshop www.idaandemil.se hittade den nu,rätt fina kläder påminner lite om småfolk jättefina tröjor o billigt någon som handlat där och vet hur kvaliten är på kläderna??

• buffas

buffas skrev 2009-01-27 14:13:09 följande:

Någon som handlat i denna webbshop www.idaandemil.se hittade den nu,rätt fina kläder påminner lite om småfolk jättefina tröjor o billigt någon som handlat där och vet hur kvaliten är på kläderna??
    det ska vara .com
  • buffas

Har du sålt de gamla på tradera??
    har beställt nu,fanns ju jätte mycke fint,har dom snabb leverans,inte nåt strul??Är ju lite osäkert när man aldrig hört talas om dom..Men skönt att veta att du handlat där

• buffas

Beställde en massa därifrån igår Min kille har 80 nu men börjar bli lite tajt i vissa märken så jag tog 86/92 superfina kläder,har aldrig köpt därifrån förut så ska bli spännande!!!

• buffas

Nån som har sett den kort ärmade blå tröjan frå småfolk med elefanter på rea nånstans strl 74/80??

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!