• corrob

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

kikade in i garderoben och hade missat en molo bodysuit och 1 nanouu bodysuit och en nanouu body, en brun klänning!

vad har ni fyndat för något?

• corrob

regret skrev 2009-01-11 16:53:18 följande:

Vilken storlek på vinteroverall tror ni en bebba som är född 5 oktober har i vinter (kommande)?
    86 skulle jag nog tagit,.
  • corrob

har snöat in mig helt på overaller till nästa vinter nu, har blivit rekkomenderad Reimas men jag tycker inte om hur de ser ut :S (kanske inte det viktigaste ändå) Men är Didrikssons overaller bra? älskar den rosa! Och hur är det med Molos?

• corrob

Tabby skrev 2009-01-11 00:35:21 följande:

Rasavil är dyra. www.kidsbutik.se har dem och även Barnboden brukar ha dem.Corrob om hon följer sin kurva så kommer hon vid nästa år vid samma tidpunkt du mätte henne sist vara ca 82 cm lång.
    Tack, supersnällt att du orkade kolla- men vet du vilken storlek man har om man är 82 cm? ;)
  • corrob

babyroom har 50% på allt ;) Har handlat alltför mycket nu.. ooh ångest.

• corrob

köper ni in vissa saker på rea för att sälja på tradera? har försökt förklara detta för min sambo ;) måste se så att jag inte är helt ensam, haha.

• corrob

Ari Gold skrev 2009-01-14 19:05:49 följande:

Ja om det är tillräckligt bra pris. Jag har som regel att man ska kunna dubbla inköpspriset om det ska vara värt besväret men nya plagg är så lite jobb med så dem kan jag ha mindre marginaler på.Jag letar inte specifikt efter kläder för att sälja utan letar i första hand efter kläder till egna barnen. Men jag köper därutöver upp allting som jag tycker är riktigt bra fynd.Jag går på ca 6-7 bytardagar per säsong och väldigt många loppisar också och det ger mycket bättre förtjänst än att köpa o sälja rea-plagg.Traderasäljandet bekostar hela mitt egna barnklädesmissbruk och går ändå på plus utöver det. Jag drar nog in några tusenlappar i snitt per månad på Tradera i alla fall.
    Ja men så är jag också! letar först och främst efter kläder till min dotter och så om det är bra pris så köper jag flera stycken av samma och säljer. Går oftast plus lite i slutändan ändå, fast jag köper kläder för några tusen varje månad. Så jag tycker inte att sambon har något att klaga på! ;)
  • corrob

AlexandraLuleå skrev 2009-01-14 20:33:47 följande:

sitter och kollar på tradera just nu, hade beslutat mig för att lägga ut 2st velour dressar från kik kid eftersom jag nu tvingas inse att dom inte kommer passa om bara någon månad, men ser då att dom har jättedåliga vinnarbud där just nu, då har man ju inte lust att lägga ut något :-/
    vad är det för storlekar du säljer? och färg?
  • corrob

ami skrev 2009-01-16 16:11:04 följande:

Beställde Nova Star jeans från Kidzshop, fick mail 8 jan att de var skickade. Har ännu inte fått dem och det funkar inte att maila dom Nån som beställt samma och fått dom??
    fick också hem mina, 2 dagar efter jag beställde .
  • corrob

om någon orkar så får ni gärna lägga in mina bilder i bildtråden, sorry för den slarviga fotograferingen :S

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!