• Magda78

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nova76 skrev 2009-01-03 12:19:03 följande:

låter ju bra
    ja, det låter bra!
    Gissar att man får hoppas att hon inte hör av sig nu då.
  • Magda78

Line80 skrev 2009-01-03 13:09:12 följande:

hur vet man vilket order nr man har på Hippo?
    Det har du nog fått i samband med en automatisk orderbekräftelse
  • Magda78

Line80 skrev 2009-01-03 13:10:58 följande:

men har inte fått nån bekräftelse ju, det är ju den jag väntat på heeela tiden
    Då har jag faktiskt ingen aning. Själv fick jag en orderbekräftelse ngn minut efter att jag lagt ordern men sitter nu och väntar på en manuell och hoppas att det jag beställde finns.
  • Magda78

Line80 skrev 2009-01-03 13:17:00 följande:

japp nu loggade jag in på Hippos sida å såg mitt ordernr där iaf.. så jag vet ju att den är lagd men då får jag fortsätta avvakta då.
    Japp, vi är ett gäng som väntar tålmodigt
  • Magda78

Fick nyss samtal från Batinki och det jag beställt fanns iaf!
    order# 1492

• Magda78

Mawe123 skrev 2009-01-04 12:51:47 följande:

Har också fått svar från Batinki gällande order 1500, det var en komplettering till tidigare order 1412, på 1500 fanns en av två saker så jag är nöjd, dessutom skulle hon samfrakta med 1412 (där hela ordern fanns) så det blir bara ett porto. Toppen service tycker jag Däremot har jag inte hört något från Hippo än, det verkar gå betydligt långsammare där..
    Ja, från Hippo intet nytt Sovmorgon?
  • Magda78

Ja, Hippo verkar konstigt... jag har order# 1499 och har heller inte hört något...kortbetalning (kan ju hoppas att allt fanns så att paketet är på väg och att det är därför jag inte hört något) *I wish*

• Magda78

zasata skrev 2009-01-05 11:19:40 följande:

vill med ha post. glömt av vilka jag väntar från.. dom som ahde 40% vad hette dom? enzokidz va.. och gucce, och nån mer där jag väntar på mitt shampoodlesett som inte kommit än och svarar inte på mail längre heller.. sen tror jag det är något mer.. men kommer inte ihåg.. och nu skall jag nog ta mig till mybaby och se om det finns något kul. innan jag hämtar min dotter. man får ju välja vad som är viktigast..
    Hoppas att du hittar något skoj på My baby då!
  • Magda78

Alltså den här soppan med Hippo blir ju bara rörigare och rörigare ... och mindre god!!! *usch o blä*

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!