• Lycka 1

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Buttelina skrev 2008-12-08 18:00:54 följande:
    vill ge lite ros åt barnlyan. beställde därifrån natten till söndag och hade dressen idag. snabba puckar och ett sött litet meddelande FINA kik kid dressen var det i paketet. den petrol *kär*
    Jag fick också min dress därifrån idag.
    Men vad fick du för meddelande? jag fick inget....
  • Lycka 1
    Buttelina skrev 2008-12-08 18:04:20 följande:
    en liten lapp i form av ett hjärta där det stog tack för beställningen ha en trevlig dag  mvh hanna eller liknande. inget speciellt men ändå gulligt
    Ja det var gulligt!
    Tänk att nå så litet kan göra en så glad.
    Ja jag fick ingen lapp om jag inte missade den i påsen då
  • Lycka 1
    saturnina skrev 2008-12-08 19:43:42 följande:
    Här blir det grejer i rena farten... har handlat Villervalla-kläder för en smärre förmögenhet, matchande tröjor, klänningar, mössor & strumpor till alla tre. Hur gick det till???? Börjar bli alldeles tosig juh.
    Vart hittade du dom? Var det rea?
  • Lycka 1
    jojoa75 skrev 2008-12-08 19:53:13 följande:
    Kollade lite på villervallas sida, har varit lite besviken på dom tidigare, men tänkte kolla in lite..Så när jag försöker kolla på kläderna så ska jag logga in? Loggar in med min info som jag fått av dom när jag beställt där tidigare, då har jag inte behörighet att titta på denna sida? De vill nog inte ha mig som kund...
    Jag kommer inte heller in fast jag handlat där tidigare.....
    Konstigt!?
  • Lycka 1
    Hanah skrev 2008-12-09 11:46:25 följande:
    Lycka 1 skrev 2008-12-09 11:43:21 följande: Jag tog också en petrol, fin fin!!! Vad valde du för betalning? Jag valde förskotts- men ska man vänta på nån slags orderbekräftelse först, eller är det bara att betala på en gång tror du?
    Jag betalade med Visa kortet direkt

Inte en aning om du ska vänta på orderbekräftelse först.
  • Lycka 1
    medow skrev 2008-12-09 18:11:34 följande:
    Lycka 1 skrev 2008-12-09 17:50:39 följande: Kollade det innan men jag behöver minst 92 i kläderna , de går snabbt har jag förstått.
    Ja dom gör ju det.
    Jag köpte en petrol i 92 imorse till min dotter
    Är dom slut nu? Den fanns även i rosa då.
  • Lycka 1
    medow skrev 2008-12-09 18:20:32 följande:
    Lycka 1 skrev 2008-12-09 18:14:18 följande: Shit det ser ut så fanns inga sent i går kväll och inga nu ....
    Hmm... Hoppas att jag får min då.
    Jag betalade direkt jag lagt ordern men sen har jag inte hört något från dom.
    Det stog att dom skulle höra av sig om det skulle vara något.

Igår fick jag hem en rosa i 92 också som jag köpte i lördags
    Men den fick jag betala 258:- för.
  • Lycka 1
    newatthis skrev 2008-12-09 20:32:04 följande:
    hmmm, dade tänkt köpa till min 82 cmlånga tjej, brukar köpa 86 men tänkte att jag kanske ska satsa på 92 så att hon kan ha hela våren, men det blir kanske på tok för stort?
    Jag skulle ha köpt 92 om jag vore dig.
    Min dotter var 81 cm för några månader sen. (har dock vuxit en hel del nu) Hon har 86 på sin lurvfleece och den sitter perfekt på henne nu. Men hon kommer absolut inte kunna ha den i vår.
  • Lycka 1
    newatthis skrev 2008-12-09 20:38:43 följande:
    Har en liten rundis på 12 kg :) Hon äter oss nästan i huset :)Ska lyssna på de goda råden och ta 92 ...
    Min tjej väger också ca 12kg.
    Jag kommer absolt köpa 92 till våren
  • Lycka 1

Jag har inte handlat så mycket i år.
    Men det kanske blir

Kik kid velour overall rosa
    Kik kid velour overall  petrol x2
    Me&i molnkjol x2
    Me&i päronoverall
    Me&i godisråtta filt (gratis)

• Lycka 1
    Madeleine skrev 2008-12-15 18:57:37 följande:
    Jag har inte betalat på litencorrelin för jag fick en faktura över mailen med fullpris...hmm hur gör jag då?
    Du kommer att få en till där den rätta summan står.
    Jag har handlat där flera gånger.
  • Lycka 1
    Love Isac skrev 2008-12-17 21:50:28 följande:
    Frågar här oxå..Någon som vet hur Hummels wct-jackor är i storlek?Jag tänker på den svarta med vita revär?
    Jag tycker dom är små.
  • Lycka 1
    Love Isac skrev 2008-12-17 21:58:03 följande:
    Tack för svar!!Är dem små på längden?Bredden?I armarna?Eller var är dem små??
    Överallt tycker jag
    Min son har storlek 128 el 134 men på Hummeltröjan fick jag ta 140.
    Min son är lång och väldigt smal och den tröjan sitter jättefint på honom.
  • Lycka 1
    AlexandraLuleå skrev 2009-01-05 20:49:29 följande:
    någon som vet om det finns någon molo lurv i strl 92 nånstans? helst på rea självklart färgen kvittar så länge som den är neutral eller "grabbig", har inte hört ett pip från hippo så där vågar man ju inte hoppas längre.
    Jag är också ute efter en molo i 92! Men lite mer tjejig
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!