• Busbellan

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

LillaÄrtan skrev 2008-12-30 00:44:33 följande:
    Nån som vet om denna finns i 86 nånstans?www.freshmilk.se/popup_image.php?pID=2193&ima...Letar som en galning, men det tar ju timmar att gå igenom alla miljoner länkar!Hittade den på russinet, men 59:- i frakt!!
    Här finns den, men tyvärr ingen rea, men gratis frakt i alla fall
    http://www.barnlyan.se/se/art/omlott-fleece-vinrodrosa-kik-kid.php
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Hannahbejb skrev 2009-01-01 09:01:36 följande:
    Hej! Vilken bra tråd. Här kommer jag hänga ofta!:) Får jag fråga er som verkar veta... Hur små är egentligen kik-kids kläder? En lurvoverall framför allt, tänkte kanske köpa en på rean för att ha till sonen fram till vårkanten, typ april ungefär. Antagligen byter vi till sittdel i vagnen snart och overallerna vi har kommer inte räcka tiden ut. Han är född i juli och cirka 66-67 cm nu, precis på medelkurvan. Om någon har några tips tar jag tacksamt emot. :)
    Jag tycker kik kids kläder är ganska normala på längden, men oftast ganska smala.
    Om han ligger på medelkurvan så antar jag att han kommer vara ca 73 cm i april.
    Jag hade nog köpt en overall i strl. 74 eftersom den ska passa då och inte mitt i sommaren
  • Busbellan
    Ingrid08 skrev 2009-01-21 08:08:57 följande:
    Undrar om någon har sett en mini a ture overall i strl 86 el 92(skall passa till nästa säsong hon är nu 11 mån)Givetvis på REA!?
    Kolla på www.minpluddevutt.se
  • Busbellan
    kitty79 skrev 2009-01-23 15:42:51 följande:
    Hej i tråden slänger in en fråga till er ,, molo polaris overall vinterns modell vilken storlek bör jag ta ? dottern är ca 78 lång 13 månader väger 10,6 ? 80 eller 86 ?jätteglad för råd =)
    Jag tror nog det räcker med storlek 80. Min dotter är 83-84 cm lång och har strl. 86 och den är ganska rymlig på henne än
  • Busbellan

f*n, jag hade ju bestämt mig för att hålla mig ifrån denna tråden och visst gick det i nån vecka
    Men så tittade jag in här igen för nån dag sen och så vips har jag gjort beställning från
    Eleraff, rackarmaja och modelmini

• Busbellan

Jag letar efter molos klänning multiflower (tror jag den heter)
    Finns den bara från 98? Eller finns den att få tag på i strl. 92 och var i så fall, nån som har koll?

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-25 22:14:13 följande:
    Den finns i 92 (jag har en iaf) men är nog svår att få tag på tyvärr
    Jo, jag har märkt det
    Har letat ganska länge, men bara sett i strl. 98 och större.
    Men om nån ser den så får ni gärna hojta till
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!