• imsa

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

min bror köpte en rosa sveamunkjacka i stl 86 till min lillfis idag...för det passande priset av 180 riksdaler...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • imsa

på breeze

zasata skrev 2009-01-09 22:32:26 följande:
    VAR=
  • imsa

någon som vet skillnaden mellan didrikson ruskeman och slaskeman? förutom att slaskeman är 100kr billigare...

• imsa

vad har du för storlek i din?

Wailea skrev 2009-01-10 00:01:16 följande:
    Har MOLO till min tjej på 1 1/2 och tycker den är kanon, riktigt toppen Lagom tjock och smidig att röra sig i!
  • imsa

kappahl har där har jag köpt och på bennetton har jag köpt svarta strumpbyxor...

lillronya skrev 2009-01-13 16:55:27 följande:
    villervalla, kanske?
  • imsa

jag hade tagit stl 74. har en i stl 80 och den köpte jag i september förra året och då var min tjej 7 månader. Hon började använda den först i oktober och var stor då. Nu är hon snart ett år och den är stor fortfarande eller ja lagom. När hon sitter och man bär henne så sitter den perfekt.
    Hellre lite för stort än för litet.

anette 81 skrev 2009-01-15 12:20:15 följande:
    nej tänkte börja använda den när det börjar bli lite varmare, mars, april kanske
  • imsa

någon som vet om det finns någon molodress el jacka med de påsydda fickorna kvar någonstans på rea?

• imsa

påtal om molo, finns det stövlar på rea kvar någonstans?

• imsa

kullerbuttan har haft idat regnställ till nedsattpris ett tag nu...så det är nog utplockat med stl.

corrob skrev 2009-01-18 21:16:08 följande:
    Men vet ni vart jag kan hitta Ida-t s regnkläder i storlek 86 och molos regnstövlar någonstans? Helst på rea :) Eller fysisk butik i sthlm.
  • imsa

hehe, kullerbyttan menar jag ju

• imsa

1klass har några molooveraller för fyndpriset 249kr, lurvoverall.

• imsa

någon som vet om det finns några regnkläder på rea? inte idaT...

• imsa

jag mailade dom för nån vecka sedan...då hade dom bara stora storlekar kvar...det var vad dom sa iaf...

fröken ida skrev 2009-01-28 09:29:26 följande:
    Säg gärna till om och vad de hade kvar. Jag har inte bestämt om jag ska köpa ett par till min kille ännu.
  • imsa

är på jakt efter en overall som dottern kan ha och byta med i stl 80. gärna superbilligt eftersom den bara ska användas ett par månader. gärna fin också såklart. 

fyndade 2 st overaller på lindex idag i stl 80, en som kostar 700 och en som kostat 550, för båda betalade jag 398kr. meeeen, dom är kluriga att få¨på henne och dom är så tjocka att hon knappt kan röra sig i dom...så det blir nog en retur...

• imsa

vi har både och hemma. alltså typ lindex/h&m/polarn och märkeskläder. och vi kommer att blanda på dagis också. men självklart ta det som vi är mindre rädda om. men sedan är ju kläder till för att användas tycker jag 

milla2 skrev 2009-01-30 21:30:43 följande:
    använder ni märkeskläder på barn som går på föskolan(dagis)?jag har inget annat borde jag åka å shoppa på lindex eller liknande innan mina barn börjar där?
  • imsa

tack ska kolla =)

nämen, det är ju du som är du  tack för den fina awarden!

HemmaHosSofi skrev 2009-01-30 23:21:08 följande:
    Kidzshop har mikk-line i stl80 för 699,- med 60%.
  • imsa

hrm...den fanns bara i brun-beige, inte mina färger. undrar om det skulle räcka med en i stl 74? så kanske man hade kunnat köpa den turkosa eller den lila?

• imsa

är ni många som beställt fyndlådan från minidani?
    har det varit bra grejer eller har det varit gamla saker?

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!