Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
min bror köpte en rosa sveamunkjacka i stl 86 till min lillfis idag...för det passande priset av 180 riksdaler...
min bror köpte en rosa sveamunkjacka i stl 86 till min lillfis idag...för det passande priset av 180 riksdaler...
såg att du lagt ut bild på molostövlar i bildtråden. vilken stl har du i dina?
på breeze
någon som vet skillnaden mellan didrikson ruskeman och slaskeman? förutom att slaskeman är 100kr billigare...
vad har du för storlek i din?
kappahl har där har jag köpt och på bennetton har jag köpt svarta strumpbyxor...
jag hade tagit stl 74. har en i stl 80 och den köpte jag i september förra året och då var min tjej 7 månader. Hon började använda den först i oktober och var stor då. Nu är hon snart ett år och den är stor fortfarande eller ja lagom. När hon sitter och man bär henne så sitter den perfekt.
Hellre lite för stort än för litet.
någon som vet om det finns någon molodress el jacka med de påsydda fickorna kvar någonstans på rea?
påtal om molo, finns det stövlar på rea kvar någonstans?
kullerbuttan har haft idat regnställ till nedsattpris ett tag nu...så det är nog utplockat med stl.
hehe, kullerbyttan menar jag ju ![]()
1klass har några molooveraller för fyndpriset 249kr, lurvoverall.
någon som vet om det finns några regnkläder på rea? inte idaT...
jag mailade dom för nån vecka sedan...då hade dom bara stora storlekar kvar...det var vad dom sa iaf...
är på jakt efter en overall som dottern kan ha och byta med i stl 80. gärna superbilligt eftersom den bara ska användas ett par månader. gärna fin också såklart.
fyndade 2 st overaller på lindex idag i stl 80, en som kostar 700 och en som kostat 550, för båda betalade jag 398kr. meeeen, dom är kluriga att få¨på henne och dom är så tjocka att hon knappt kan röra sig i dom...så det blir nog en retur...
vi har både och hemma. alltså typ lindex/h&m/polarn och märkeskläder. och vi kommer att blanda på dagis också. men självklart ta det som vi är mindre rädda om. men sedan är ju kläder till för att användas tycker jag ![]()
tack ska kolla =)
nämen, det är ju du som är du
tack för den fina awarden!
hrm...den fanns bara i brun-beige, inte mina färger. undrar om det skulle räcka med en i stl 74? så kanske man hade kunnat köpa den turkosa eller den lila?
är ni många som beställt fyndlådan från minidani?
har det varit bra grejer eller har det varit gamla saker?