• ängeln83

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Saraia skrev 2009-01-05 16:18:58 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-05 16:17:47 följande: hur vet man hur mkt rea de har på varorna under rea-fliken?????
    Innan var det en kod för 50% tror den skulle bli 30% senare, men hon plockade bort koden eftersom det började strula sej så.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Lisa1981 skrev 2009-01-05 21:08:48 följande:
    Lycka 1 skrev 2009-01-05 20:50:42 följande: Eleraff och hippokids har i strl 92
    Fast Hippokids vågar man ju inte beställa ifrån och Eleraff har ju vara dom nya färgerna.
  • ängeln83

Någon som beställt Molos lurv jacka, turkos JR 92 och fått den?

• ängeln83
    Lite Liten skrev 2009-01-20 16:39:05 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag på liandlo kläder? Det står inte på deras hemsida.. liandlo.com
    Man får maila efter närmsta återförsäljare står det på sidan.
  • ängeln83

Wiiiiie, fick tag på Grå army pants hos Jamin

• ängeln83
    Pochahontas skrev 2009-01-21 22:20:09 följande:
    Nån som vet hur stora storlekar som finns i Molo? Tänker på tröjor o tshirts...
    Tror 152 är det största.
  • ängeln83
    Wailea skrev 2009-01-21 22:26:53 följande:
    Kom på det nu men ganska svårt att hitta i Sverige dock...
    Jupp, men Okidoki brukar ta in upp till 152.
  • ängeln83
    nattugglan5 skrev 2009-01-21 22:52:15 följande:
    Funderar på om jag ska köpa en molo fleece lurv till min kille. Han är 14 månader och när det blir för varmt med vinteroverallen ska man då ha en fleece overall eller bara en fleece jacka??? Vad har ni??
    Jag kör med lurv overallen i vagnen nu när det är några plus grader ute, brukar ta på honom en vindtät jacka över om det blåser. Kan tillägga att han blir 2 år i mars och är absolut inte för stor för en sån overall
  • ängeln83
    nattugglan5 skrev 2009-01-21 22:56:51 följande:
    Och hur är molo fleece lurv i storleken? Han har 86 i klädstorlek, ska ja ta samma till overallen eller ska ja gå upp en storlek?
    Min son har 86/92 i kläder och jag har en overall i 92 till honom.
  • ängeln83
    nattugglan5 skrev 2009-01-21 23:11:28 följande:
    Hittade ingen molo lurv overall i storlek 92 på sidorna som nämndes tidigare. Vet nån var man kan hitta en snygg på rea??
    92 kan nog vara lite svår att få tag på, dom flesta butikerna tog in upp till 86.
  • ängeln83
    LillaÄrtan skrev 2009-01-21 23:10:01 följande:
    Mjaa. Min dotter har 86 i kläder... Men känns ändå som att hon är för stor. Ja i vagnen, men vi har snö snö snö (bor i norr) ja, nästan fram till maj månad.. Och en fleeceoverall tex i snö är ju inte direkt nån höjdare! Hon har naturligtvis en vanlig men tänkte oim man ska snabbt o handla eller på stan... Då hon bara kommer sitta i vagnen tex så kan ju en lurvoverall vara mysig... Kanske onödigt för så lite anävnade? Har köpt skalkläder från pop till henne..
    Vår lurv overall används flitigt, bor iof i söder så vi har ju det ganska varmt men den är perfekt i bilen, perfekt ute när det är några plus grader, är det blött brukar jag ta regnkläder över.
    Beror ju på hur mycket hon sitter i vagnen, tar man en promenad om dagen så blir det ju välanvänd
  • ängeln83
    anette 81 skrev 2009-01-23 21:14:53 följande:
    Vilken färg är snyggast på en molo lurv overall?
    Brun med blå kantband eller blå med röda kantband
  • ängeln83
    LillaÄrtan skrev 2009-01-27 16:53:22 följande:
    Ååå va kul! Beställde ett par baggybrallor med röda detaljer som jag velat ha såå länge åt min stora tjej! Hoppas dom är liknande jeansen i strl... Tog 98 precis som hon har på sina mörka jeans.. Sådom inte kommer vara försmå
    Tror att dom baggysarna är lite mindre än jeansen. Min son har 86 i jeansen och 92 i baggysarna.
  • ängeln83

Hur är brandstrom:s cuff jeans i storlek?
    Läste att dom var små, men hur små?
    Sonen har 86/92 i byxor, oftast 86 i just jeans, tror ni 92 räcker till honom?
    Nån som har "live" bilder på jeansen?

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!