• FlowerPowerMama

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Grodan33 skrev 2009-01-07 14:37:35 följande:
    Hej jag hade ordenummer 1532 på Hippo  och allt mitt fanns hon ringde idag och medelade mej det! Är faktiskt nöjd med hippo jag är kanske en av få? Men hon är jättegullig i telefon!
    Skoj!

Jag hade nummer 1502 men fick ingen avi eller post i lådan idag...Får se om det kommer imorgon tillsammans med något av alla de andra paketen jag väntar på.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama

Inget paket från Hippo idag heller, inte ens en avi...Får väl anta att min order (nummer 1502) var slut då, men då vill jag ha mina nästan 800:- tillbaka snabbt!

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-08 14:55:43 följande:
    Inget paket från Hippo idag heller, inte ens en avi...Får väl anta att min order (nummer 1502) var slut då, men då vill jag ha mina nästan 800:- tillbaka snabbt!
    Loggade in nyss på Hippo och såg att min order inte ens fanns längre bland mina tidigare ordrar, så nu kan jag definitivt sluta vänta på paketet!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama

Idag fick jag mitt NS-paket från Kidzshop! 4 av 5 par jeans fanns med så det var ju bra ändå.

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-09 20:20:00 följande:
    60kr frakt!  Nej det får vara.
    Fast om man köper enstaka plagg så brukar hon lägga portot enligt postens tabell så 24:- för en tröja brukar det bli.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    maruttan skrev 2009-01-11 10:37:11 följande:
    Hur ser man den rean??
    Bara att gå in på respektive märke.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    ami skrev 2009-01-16 16:11:04 följande:
    Beställde Nova Star jeans från Kidzshop, fick mail 8 jan att de var skickade. Har ännu inte fått dem och det funkar inte att maila dom Nån som beställt samma och fått dom??
    Japp, jag fick de efter bara några dagar, tog kanske 3 dagar eller så, beställde på reans första dag och fick hem de förra veckan nångång.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama

Hur är Sobeas cupcake/bullklänningar i storlek?

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    LillaÄrtan skrev 2009-01-18 19:54:52 följande:
    Stora! Köpte en 8o åt min tjej som är 80/86a egentligen.. Men den är lite stor så hon kan dåväxa i den
    Ojdå, då får jag tänka om!
    Tack för hjälpen!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Emmsan skrev 2009-01-19 12:13:29 följande:
    nää jag gillar oxå THJ MASSOR saknar otroligt mycket  o de ggr jag har handlat där har det varit genom henne o då har det varit helt suveränt.....
    Är inte THJ kvar vid butiken nu eller?
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama

Nu har jag handlat täckbyxa + jacka från Didriksons på Jamin, perfekt med halva priset!

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Pepper79 skrev 2009-01-21 11:57:06 följande:
    Nu har Poppilopp 50% på sin rea
    Blev lite handlat där.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    milla2 skrev 2009-01-30 21:30:43 följande:
    använder ni märkeskläder på barn som går på föskolan(dagis)?jag har inget annat borde jag åka å shoppa på lindex eller liknande innan mina barn börjar där?
    Självklart! Mina barn går hos dagmamman och vi använder alla kläderna i garderoben både hemma och hos dagmamman. Skulle aldrig falla mig in att köpa billigare kläder för att använda borta, barnens fina kläder vill vi ju använda och inte ha liggandes i garderoberna!
    Mina barn får sällan omöjliga fläckar på kläderna hos dagmamman, hemma däremot får de jämt fläckar så skulle jag behöva handla billigare kläder så skulle de användas hemma för att slippa fläckar.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-31 09:35:40 följande:
    Ja, det är jag som är jag
    Jag använder mestadels citrontvålen från Minimundus, helt kanon!
    Galltvål gillar jag bara på gräsfläckar, förstår inte alls andras lovord om den...
    Är det riktigt svåra fläckar som inget medel bitit på så är maskindiskmedel i tablettform jättebra!
    1 tablett löser man upp i varmt vatten och sen får plagget ligga i vattnet ett par timmar eller mer, har tagit bort massor av fläckar för mig, bla 2 år gamla sandfläckar på shorts som jag hade gett upp hoppet om, de blev som nya och lillasyster kunde ärva!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Lille Mammsen skrev 2009-01-31 10:31:39 följande:
    Älskar min flytande galltvål
    Ja, jag vet massor av folk som gillar sin galltvål.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Tabby skrev 2009-01-31 12:04:37 följande:
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-31 09:41:00 följande: Bleker inte tabletten plaggen då??
    Nej, det gör den inte, det är toppenbra!
    Men man ska använda de vita tabletterna, de färgade (finns väl nån turkos tablett tror jag) läste jag kan missfärga...
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    LillaÄrtan skrev 2009-01-31 16:58:05 följande:
    Nääää... jag som älskade deras mössor Någon som vill tipsa om fina mössor till våren?Nått färgglatt o kul inte tråkiga geggamojja
    Villervallas.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!