Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
det blidde dom :)
det blidde dom :)
blev några trjöjor och bodys från wiell :) Älskar urban elks kläder!
medow skrev 2008-12-11 00:31:03 följande:
en till som köpt en rosa kik kid :) det har nog gått ngra tusen på kläder de senaste veckorna,men jag har sålt ut mycket av det som varit för litet på tradera.
sambon gillar inte alla paket som dunsar ner på morgonen men då får man förklara att det faktiskt var rea, jag vinner ju faktiskt en massa på det ;) och så kör jag på större storlekar så det är en investering..
Milliemolly skrev 2008-12-12 22:14:23 följande:
vad tycker ni om den här färgen?
www.matadorkids.se/index.php&productId=2421
yepp, riktigt bra pris och fri frakt! Beställde en i storlek 80, var rädd att den skulle vara orange men den ser mer röd ut på bilderna.
duntoffla - sikken sötnos! och jackan var jättefin, glad att ja beställde en på matadorkids - 259kr /fri frakt.. passa på allihoppa ;)
lite OT kanske men vet någon vart jag kan hitta spjälsängskydd och påslakan till spjälsängen för ett "bra pris".. de är ju så hemskr dyra!
prövade för skojs skull Kik Kid overallen på min dotter, hon är snart 7 månader och har 68/74 i storlek hon är 67cm.
"overallen" är i storlek 86 och den satt redan nu ganska tajt i grenen! Hur ska hon kunna ha den när hon är 1år? För 86 är väl 1år? Armarna och benen var ju sketalånga men resten satt bra.