• corrob

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

det blidde dom :)

• corrob

blev några trjöjor och bodys från wiell :) Älskar urban elks kläder!

• corrob

medow skrev 2008-12-11 00:31:03 följande:

corrob skrev 2008-12-11 00:28:15 följande:
    Var rabatten avdragen eller komer den att dras av senare ?
    den var redan avdragen
  • corrob

en till som köpt en rosa kik kid :) det har nog gått ngra tusen på kläder de senaste veckorna,men jag har sålt ut mycket av det som varit för litet på tradera.
    sambon gillar inte alla paket som dunsar ner på morgonen men då får man förklara att det faktiskt var rea, jag vinner ju faktiskt en massa på det ;) och så kör jag på större storlekar så det är en investering..

• corrob

Milliemolly skrev 2008-12-12 22:14:23 följande:

Usch så ledsen jag är.............beställde en molo-lurv från kalendern hos Anna-Cill i söndags som inte kommit. Har haft mailkontakt med henne och hon har postat den och allt.helt knäckt och dessutom skulle den ju vara julklapp och kostade ju ändå 349 kr Vete tusan om man vågar handla över nätet mer...............men det har ju funkat alla andra gånger och massa gånger på tradera då jag köpt dyra saker för över 1000 kr. SUCK! Vill ju köpa mer Molo i kalendererbjudandena! Någon annan som råkat ut för liknande?
    men kan man inte spåra paketet? det kan man ju göra på posten.se ibland.
  • corrob

yepp, riktigt bra pris och fri frakt! Beställde en i storlek 80, var rädd att den skulle vara orange men den ser mer röd ut på bilderna.

• corrob

duntoffla - sikken sötnos! och jackan var jättefin, glad att ja beställde en på matadorkids - 259kr /fri frakt.. passa på allihoppa ;)

• corrob

lite OT kanske men vet någon vart jag kan hitta spjälsängskydd och påslakan till spjälsängen för ett "bra pris".. de är ju så hemskr dyra!

• corrob

prövade för skojs skull Kik Kid overallen på min dotter, hon är snart 7 månader och har 68/74 i storlek hon är 67cm.
    "overallen" är i storlek 86 och den satt redan nu ganska tajt i grenen! Hur ska hon kunna ha den när hon är 1år? För 86 är väl 1år? Armarna och benen var ju sketalånga men resten satt bra.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!