• AlexandraLuleå

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

jag misstänker att dom på hippo inte kommer lägga ut någon rea på länge, fören dom har kunnat uppdatera lagret, vilket är ganska smart så folk slipper lägga massa onödiga ordrar!

• AlexandraLuleå

Grodan33 skrev 2009-01-03 21:27:28 följande:

Sen så har jag en fråga försöker handla på mybaby heter det så någon som har länken dit?Har försökt i 3 dagar med att skapa ett konto där men när jag ska skriva ditt lösenord så fungerar det ej kommer upp att de bokstäver jag använt inte fungerar ?Någon som vet om man måsta ha några speciella siffror där?
    jag har helt vanliga bokstäver till mitt lösen där
    my-baby.se
  • AlexandraLuleå

ÖNadja skrev 2009-01-03 22:01:15 följande:

hur skulle ni ha gjort?Köpt en ny svart Shampoodle dress för 338 kr (har beställt och fått order bekräftelse, men inte betalat in än)eller chansat på att den här blir billig?www.tradera.com/SHAMPOODLE-chili-stl-90-43-NY...Det är till min grabb. =)
    tagit den beställda hade nog jag gjort!
  • AlexandraLuleå

önadja, var det 338 inkl frakt?

tnäkta på eftersom den på tradera går ut först om 13 dagar+ frakt på 48kr

• AlexandraLuleå

idag kom det en del fina paket i posten

en brun coh en en blå velour suit till yngsta sonen från kikkid
    ett par vita molo byxor med stjärnor och en brun kikkik velour jacka också till yngsta sonen.

+ ett par mockasiner och 2 pipmuggar med djur i.

och till kommande bebis kom det ett par byxor från lundmyr, och en rosa kikik velour klänning samt pingvinbodyn från molo.

nu väntar man bara på resten

• AlexandraLuleå

någon som vet om det finns någon molo lurv i strl 92 nånstans? helst på rea självklart färgen kvittar så länge som den är neutral eller "grabbig", har inte hört ett pip från hippo så där vågar man ju inte hoppas längre.

• AlexandraLuleå

j*vla f*rbannade s*it *grrrrr*

är väll lika bra att jag förbereder mig inför att inte gå färdigt min graviditet, någon som vet någon bra sida där man kan hitta fina prematurkläder? tänkte iaf kolla läget nu om det skulle bli så...

• AlexandraLuleå

Simple me skrev 2009-01-06 22:54:21 följande:

vill du ha rea så såg jag det idag när är du beräknad?
    ja gärna på rea skulle jag klara mig så kan man ju alltid sälja iväg det på tradera eller blocket senare.
    beräknad 15/3 först
  • AlexandraLuleå

ja hippo verkar inte anstränga sig så mycket iaf för att få undan alla ordrar, har fortfarande inte hört ett ljud från henne, och nu är det ju evigheter sen man beställde, tur att jag tog faktura iaf så jag slipper sitta och vänta på att få tillbaka pengar!

inga paket i brevlådan idag, jag som väntar för fullt, tex från minidani så fick jag ett paket i måndags, men andra beställningen som jag gjorde samma dag har inte kommit än, och inte från batinki heller

• AlexandraLuleå

Wailea skrev 2009-01-07 18:35:07 följande:

Men hur lång tid tog det innan ni hörde något och är sidan verkligen uppdaterad? Samma saker jag kollat på har funnits väldigt länge nu...
    för mig tror jag det tog max två dagar, är så lätt att blanda ihop alla affärer när man beställt så mycket på så kort tid, men max två dagar, sen betalade jag in och skickade in en kopia på inbetalningen så hade väntat mig paketet nu, men det kommer säkert imorgon då om hon skickat iväg över 50paket...
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!