Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
är det någon av er som har en svart shampoodle och har en bild hur det ser ut på barnet?
är det någon av er som har en svart shampoodle och har en bild hur det ser ut på barnet?
ni som vet - är det någon ide att köpa nästa års vinteroverall redan nu? Det är ju så himlans bra reor på overaller nu.
Min flicka kommer vara 1år och 7 månader nästa år vid december, är det någon som vet vilken storlek man brukar ha då?
Fast kanske är dumt att köpa redan nu för jag vet ju inte om hon kanske blir en långis eller en kortis.. eller är storlekarna så olika? haha gud vad svårt. någon som vet?
Perlan08 skrev 2009-01-10 21:02:35 följande:
Tabby skrev 2009-01-10 22:46:39 följande:
har inte hängt med så mycket i overallsnacket men kan någon säga ett märke som passar bra till en 1,5-2 åring? vilken rekommenderar ni? Är molos bra? har noll koll.
sista kollen var hon 7 månader och 67cm och 8.255kg. :D
reima har jag hört mycket gott om, Rasavil - vart hittar man de märket? eller kanske bara i fysiska butiker? vill helst hitta någon på rea.
Pepper79 skrev 2009-01-11 11:25:55 följande:
Viblir3 skrev 2009-01-11 12:10:50 följande:
6 molo byxor, 1 småfolk tröja, 1 shampoodle, 1 småfolk suit, 2 Ida-T strumpor, 1 par NS jeans, 1 kik kid klänning, 1 kik kid velour suit, 2 molo tröjor, 1 molo fleece, 3 molo bodys, 3 katvig klänningar, 2 po.p tröjor och ett par po.p jeans.. hmm ja det var nog allt om jag inte glömt något.
Det blev mycket mer än jag tänkt mig men jag har tagit allt i storleken större.