• julknäck

    Våra älskade änglar tråd 5

    Tänkte att det var dags att starta en ny tråd.
    Vill att ni ska veta att jag tycker om er så mycket och är så glad att vi fått lära känna varandra. Men det vet ni ju redan. Kram

  • Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5
  • PandaPrinsessa

    Tack för en ny tråd, Sara!

    Och tack för en trevlig dag i fredags! Så himla synd att du inte kunde följa med, Marlene. Men det blir IKEA snart igen, det gick ju så himla bra för oss. Men först blir det Umeå-resa, i januari måste det bli tycker jag.

    Ellens förkylning har blivit värre. Hon hostar och snorar som bara den, så vi sover inte så mycket. Men hon verkar inte ha feber och är rätt glad, trots att näsan rinner.

    Kram på er allihop!

  • PandaPrinsessa

    Jag har pratat med Hanna och måndag nästa vecka, 1 december, passar bra för henne att ha blomsterpyssel. Vi pratade ju om att ge henne en korg med trevliga saker som present. Jag kan handla om ni har lite förslag. Hur mycket ska vi handla för?

  • Tjabo07

    Maarit, jättebra att du vill handla, jag tycker 100:-/pers skulle vara lämpligt.

  • PandaPrinsessa

    Malin: Jag tycker också att 100 kronor låter lagom.

    Vad tror ni om en korg med tema julmys? Lite glögg och julgodis, ljus m.m. m.m. Fler förslag?

  • julknäck

    Tänkte just skriva att en julmysig korg blir bra och 100 kr blir bra det också. Inga fler förslag just nu.

  • PandaPrinsessa

    Sara: Nu har jag fått julklappen från HighCoastScrap! Jippie!!! Det var fem jättefina mönstrade papper, några enfärgade, en julstämpel, två tygband och en förpackning med röda "halva pärlor" som man kan klistra fast.

  • Bebbe2007

    Hej allihopa!

    Ser att ni skrivit som bara den.. Det va nån som glömde skicka länken till mig men jag är här nu!! Flört

    Jag tycker verkligen att det var tråkigt att jag inte kunde följa till S-vall.. Men vi får väl ta det någin annan gång.

    En julkorg till Hanna á 100kr vardera tycker jag låter som en utmärkt idé!! Skrattande Hon är ju så gullig som orkar ha oss på en massa pyssel stup i kvarten..

    Va jobbigt för Ellen att förkylningen blivit värre. Hoppas den ger med sig snart!

    Malin, hur gick det med kalaset? Fick Ronja många fina saker?

    Har mjölken försvunnit än, Sara? Min mjölkstockning har iallafall gett med sig.. Hoppas nu att detta var sjunde och sista gången.. Fundersam Kram på er alla!!

  • Tjabo07

    Marlene, så kul att höra från dig Flört. Har du gett upp amningen nu eller tänker du kämpa på ett tag till? Vi saknade dig verkligen på ikea men det kommer fler gånger. Kul att vi ses på måndag i a f. Är du i Umeå den här veckan eller?
    Ronjas kalas gick bra, det pågick i två dagar så det var rätt skönt när det var över. Hon fick väldigt mycket leksaker och tur var det för det var lite tomt i hennes nya lekrum.

  • PandaPrinsessa

    Hurra för att Marlenes mjölkstockning är borta. Nu håller vi tummarna för att den ALDRIG kommer tillbaka igen.

    Vi var på babysång idag och fick en massa fina kommentarer på vårt reportage. Trevligt!

    Ellens förkylning är mycket bättre nu. Tur det, för hon är INTE glad när man tar fram snorsugen...

    Vet ni vad? Efter jul ska jag bli babysångfröken! Hurra, så roligt!

  • PandaPrinsessa

    Hoppas ni börjar få det riktigt adventsmysigt allihopa. Nu har vi fått ordning på det mesta, allt är rött och mysigt: gardiner kuddar och ljuslyktor... Dessutom har vi bytt soffbord. "Julbordet" är på plats"Myyyyys! Fast julblommorna saknas förstås... Längtar till måndag!

    Ska vi göra som vanligt att vi ses i butiken efter stängning, strax före halv sju eller nåt? De som vill kan ju ta med nåt gott att knapra på eller att dricka. Det går bra för mig med Hannas jylmyskorg. Jag vet bara inte var jag ska få tag på cellofan... (Kan ju inte fråga henne... )

Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5