Porr på datorn, porr på mobilen, what?! *Långt*
Jag fattar inte... Jag gjorde en virussökning på vår dator och då kom det upp en massa grejs med misstänkta filer... Jag gick in i mappen och kollade och då var där ett 30-tal porrfilmer som min man har laddat ner.
Självklart var det bara en massa osmakliga titlar *suck*
Vi har ett väldigt öppet förhållande och har alltid kunnat prata om allt (trodde jag iaf)...
Vi pratade om detta också, för han har hela tiden sagt att han inte är intresserad av porr och att det inte är något som tilltalar honom (det spelar inte mig någon roll, men man behöver inte ljuga och gå bakom ryggen), han svarade att det var länge sedan och att han inte visste varför han hade kvar dom. Han tog bort dom utan att jag ens hade sagt något. Okej tänkte jag, då är det ju så.
Det gick 2 månader, sen hittade jag en massa porr igen! Och jag såg av en ren slump att han hade varit inne på en jäkla massa sexsidor, typ analfest eller vad den hette och sånt. (Vi använder firefox, men har även kvar explorer, och jag råkade trycka upp fel - gick in i explorer ist och när jag tryckte upp den listan där uppe - vad den nu heter - med adresserna där man senast varit ni vet).
Vi snackade igen... Men tydligen utan framgång!
FÖR efter nån månad så hittade jag en massa porr på datorn igen! Men va fan är nu detta tänkte jag! Tog upp det med mannen igen och han skämdes jättemycket och berättade att i hans tidigare förhållande så var det jätte tabu att kolla på porr och hon (hans ex) ansåg det som otrohet (!) och det var därför som han inte vågat säga något till mig.
Vi hade ett långt snack den kvällen och jag gjorde klart för honom att det gör mig absolut inget att han gillar att kolla på porr... Men att han inte behövde smyga med det och hålla på att ljuga för så vill inte jag ha det. Han lovade att i fortsättningen så skulle han aldrig mer hålla på så.
Vi kollade till och med på porr på tvn tillsammans, dels för att det var ett trevligt förspel och dels för att jag ville visa honom att det var okej att vara öppen med det! Jag vill ju veta vad han tänder på OCH vara delaktig i det, jag älskar ju min man!
Vi har pratat om det några gånger och jag har hela tiden påmint honom om att det inte stör mig... Och han har sagt att han absolut inte ska ljuga och smyga mer! Så skönt tänkte jag, nu har han fattat!
Det gick ett tag till så tog jag hans mobil och sa på skämt "nu ska jag snoka i din mobil" (vi brukar göra så), jag gick in i filer eller nåt och hittade minst 10 porrfilmer till där! På MOBILEN! WTF?!
Och det har varit flera, flera kvällar som han har sagt att han har haft ont i magen och allt vad det nu är och så har han tagit mobilen med sig på dass och sagt att han ska spela spel på den, och så har han varit där skitlänge! (Nu förstår jag ju varför).
Jag mitt dumma nöt har varit orolig och bett honom söka läkare för sin bråkiga mage *s* Haha Inte konstigt att han har sagt att det nog går över snart!
Men alltså, varför hålla på och ljuga och gå bakom ryggen hela jävla tiden när jag har sagt att det är okej?!
Jag blir så ledsen och besviken! Hur ska jag få slut på detta jävla smusslandet?