• Anonym (Lilla Jag)

Älskar analsex

Jag, kvinna runt 30 ÄLSKAR anal sex.Jag gör verkligen det...Är jag ovanlig eller är det så att man inte vågar erkänna att man tycker om det?När man läser runt så verkar det som om killar älskar det och kvinnorna ställer upp bara för mannens skull.Är det så?Eller är jag ensam om att älska analsex?

• Svar på tråden Älskar analsex
  • Anonym (Nyfiken)

Bara undrar hur ni bär er åt innan, måste säga att jag också älskar analsex men det gör lätt ont mm
    Hur gör ni innan för att mjuka upp mm?
    Hoppas ni har många tips även om annat runt analsex
    Kramar

• Loki

Konstigt att en man säger att han älskar analsex eller??

Här är en iaf men det blir väl som vanligt. Bara ännu ett bevis på att män bidrar till den knasiga inställningen till sex/tjejer

• Anonym (Efteråt)

Jag har provat analsex och tycker att det är skönt ibland och ibland inte, beror på hur upphetsad jag är.

Har en undran: Efteråt, när man är klar och han har fått utlösning i en så måste jag på toan och har sedan den dagen en oerhört lös mage. Det värsta är att jag inte känner när det är " dags". Vips kan det vara något i trosan... Har någon fler upplevt detta?

• bambigirl

Anonym: Din kille tänjer ut din stjärtmuskel tillfälligt liksom man efter vaginalsex är lite större i vaginan. Dessutom späder sperman ut avföringen. Jag skulle tro att det är en helt normal följd av a6.

• MansonDust

Jag tycker det är okej ibland, ibland inte.

• Loki

Alltså som killen lägger sin sats i baken så blir det ju som vattenlavemang, visst inte samma mängd som vid vatten men reaktionen blir samma. Helt klart att det kan "rinna" till efteråt då

• Anonym (kul)

Jag vill så gärna testa, men törs inte pga hemorojjder Och är pcks årädd att det inte ska dra ihop sig som det ska efteråt!!! Hur blir det efteråt??

• Jordgubbar med glass

Jag har aldrig provat det och kommer aldrig att göra det heller. Min sambo vill gärna göra det för att testa och se hur det är. Men jag skulle aldrig i mitt liv ställa upp på det bara för att HAN vill det.

Sen tycker jag att det verkar konstigt att det ska stoppas in nånting där. Nä tackar vet jag vanligt gammalt hederligt sex!

• Anonym (kul)

Jag har också haft den inställningen, men efter lite smek med tunga och fingrar, känns det inte så främmade längre!!
    Men är ändå orolig för hur det blir efter samlaget...

• Anonym (me too)

Jag och min sambo har ganska ofta analsex, och jag har aldrig haft några problem efter.
    Lite extra fisig på toa besöket efter bara :D
    Men han kommer aldrig i mig, efter att jag hörde det där om spermalavemang i en annan tråd, så blev det förbjudet!

• Anonym

mjo, det där med spermalavemanget är ju ingen vidare trevlig grej. men fy SATAN vad najs det kan vara ibland om det görs på rätt sätt. MYCKET bättre än vanligt sex !

• Anonym

Jag och min pojkvän brukar ofta ha analsex, har aldrig haft problem med det. Men som tidigare skrevs så kan man vara extra fisig vid nästa toa besök.
    Tidigare ville jag absolut inte ha det, trodde det var något som endast var en njutning för mannen. Icke...

• blip

har provat tidigare och gillat om det är vid rätt tillfälle,
    man ska ju vara jätteupphetsad då!

med min nuvarande sambo går det inte, alldeles för stor...

men lite tafsning i närheten kan vara trevligt...

• Mamma 82

Har prövat ett få tal gånger men tycker det bara gör så hiiimmla ont. kan knappt gå efteråt. Men utan på är skönt så att säga. asså oral-anal om ni förstår hur ja menar?? hihi!

• Anonym (skönt)

Jag tycker att det är skönt me analsex men som sagt man kan bli "lite"fisig efter fniss

• Anonym

ja det är skönt, jag tycker det är spännande och mysigt...

om man inte riktigt vågar men är nyfiken kan ja rekomendera att ligga missionären med benen lite högre upp bara och på så vis ha analsex... för om man kör bakifrån har man inte så stor koll....missionären då kan man se varandra i ögonen och bestämma själv i villken takt :) så gör det inte lika ont....iaf för mig

men ibalnd finns det ju dagar då det gör ondare o då vågar man inte... det är olika.

• Anonym (undrande)

Hej

ja min fru tycker om att ha anal sex men det e ett litet problem när jag ska göra detta så får jag inte komma till !!! Hjälp hur skA JAG göra ???????????

o dessutom vet jag att hon Älskar de......

• Anonym (me too)

jag kan rekomendera att vi tjejer sitter på, alltså rider analt. Det tog mig inte lång stund innan jag kom då. Jag kunde bestämma exakt hur långt in och vilket fart det skulle vara, och en helt annan känsla.

Undrande, vad menar du med att inte komma till?

Svar på tråden Älskar analsex