Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Blir jag först?
Blir jag först?
Jaaaaa
Gissa vem som precis har somnat. Hon sov typ en kvart vid nio, sedan var det full fart igen. Skitunge!
Är det någon som vill gå på barnvagnsbio nästa torsdag? Det är Madagaskar 2 som visas, jag är barnsligt förtjust i såna filmer
Vi spelade in den första Madaskarfilmen och det är Edvins favorit just nu, så vi tänkte gå med honom och se 2:an. Vi vill gå och se den båda två, men eftersom den visas som barnvagnbio också så kan Johan och Edvin gå och se den vanliga med svenskt tal så kan jag och Inez se den engelska
Ahhh, dagens första kaffe.
Finns det något som slår det?
Ja, det kanske är lite lättare med pyttebebisar på barnvagnsbio. Jag var för några veckor sedan med en granne (för första gången) och det gick faktiskt jättebra. Några som hade lite äldre barn hade tagit med sig filtar och satt på golvet längst fram och hade "picknick"
Belysningen är halvt på och det står en micro längst fram så man kan värma välling, sedan är det en paus mitt i filmen. Jag trodde att det skulle vara jobbigt och svårt att koncentrera sig på filmen, men det var mycket lugnare än jag föreställt mig.
Härligt Maria!
Alex: Så fruktansvärt!
Jag kan inte ens föreställa mig hur ont det skulle göra. Usch
Vi har pyntat lite idag, och nu ska vi dricka glögg och göra lite julpyssel 
Edvin har snart tjatat hål i huvudet på mig. Vi ska pyssla, vi ska pyssla viskapyssla viskapyssla viskapyssla viskapysslaviskapysslaviskapysslaviskapysslaviskapyssla.