Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Tackar för en trevlig lunch idag tjejer!!
Emelie: Än så länge har jag inte fått ont i magen hihi... ;P
Tackar för en trevlig lunch idag tjejer!!
Emelie: Än så länge har jag inte fått ont i magen hihi... ;P
Fru Jönsson: Nej va hemskt!! Verkligen det hemskaste som kan hända :( Hoppas verkligen hon blir bättre snart o får komma hem...
Ja, Lek o Buslandet låter som en jätte bra idé =))
Gersime: Jätte fina bilder på Annie =)) När var fotografen på Ikea?? **GRATTIS I EFTERSKOTT ANNIE**
Jenny: Sikka fina tomtenissar du har =))
hehe måste bara berätta en ganska skoj/äcklig grej som hände för en stund sedan...
Har vart ute hela dagen idag, kom hem o tog av Leons MKT fulla blöja (Kiss). Han ser helt lycklig ut när jag tog bort blöjan o kryper fort iväg, Hemtelen ringde o jag började snacka (tänkte att han kan få vara utan blöja medans jag pratar) Jag gick ut i köket o Leon var kvar i vardagsrummet. Helt plötsligt hör jag att det är väldigt tyst där inne, så jag går till vardagsrummet... O där står Leon, hållandes i tv-bänken och bajsar rakt ner på golvet... Han ser sååå himla nöjd ut också!! Hahahaha...
Men gud va äckligt det var att städa upp o gissa om det stank här inne... så nu står balkongdörren uppen för annars går det nog inte att vara här inne hihi...
Natti Natti
Haha, ja dessa skithistorier är roliga !!
Elle: Haha... så gjorde min lilla syster ock så när hon var liten... Hon hade smetat in hela sig och spjälsängen... Sen hade hon kastat bajs på väggarna haha... *Hoppas nu bara man kommer slippa såna äckligheter med våra små*
Åh vilka fina bilder från ÖF =))
När tog ni era??
Jag väntar fortfarande på Leons, men tycker dom borde komma iaf i nästa vecka för jag vill ju hinna beställa extra bilder så man kan ge bort i julklapp...
Idag hämtade jag mina fina julkort från Japan Photo... =)) Ska bli skoj sen när man ska skicka iväg dom =)) Hur fungerar den dära "Julkortspåsen" från Posten ??
Lena: Va bra att allt är bra nu med Freya =)) Ja ni får nog fixa dom dära trösklarna...
Camilla: Åhh skööönt med värme!! Min mamma o hennes gubbe stack iväg till Spanien idag...mmm avis blir man ju hihi ;)) Sola o bada lite för oss också =))
Kajsa: Ja, hoppas Wilmer hittar tillbaka till sina gamla sovrutiner snart!! Säkert bara en "fas" han är inne i nu...
Mica: Tråkigt att det inte blev det huset... Ni hittar säkert nåt annat snart igen =)
TokBoll: Hoppas pojkarna blir bättre snart...
Ja, strongt av er mammor som redan börjat jobba igen =)) Go go go! ;)
Stackars er som har jobbigt om nätterna... Hoppas det vänder snart för er!
Idag har vi bara vart hemma o myst hela dagen lång! Kan behövas ibland... Gjorde Potatismos med köttfärs i ugnen med lite smält ost på... Gissa vem som älskade det!!?? hihi, jo Leon så klart, han smaskade på för fullt!! =)) Roligt när man lagar nåt o dom små också gillar det lika mkt som en själv...
Lucie: Ja det verkligen värmer i hjärtat när dom gillar ens mat!! =)) Saltar du nåt i maten?? Jag gjorde inte det nu... men visst har han fått smaka lite på mat med salt i... Ska till BVC på fredag på 10mån kontrollen så ska passa på att fråga då om man kan börja ge riktigt kryddad mat om man säger så...
Åh, kollar på Narnia .. den e ju så himla mysig! O leon har somnat för natten, så nu ska jag bara slappa! ;))
Hoppas ni alla haft en trevlig helg o kommer få en mysig 2:a advent imon =))