Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Har bara last det sista har...
Alexandra; Vad trakigt att lasa.. Kan inte ens forestalla mig hur det kanns for dem.. Hoppas att hon blir battre snart o att de far bra med stod o hjalp fran andra!
Jag har forresten kollat pa mailen nu o ska kika om jag kan hitta det i nagon elektronikaffar.
Det var Thanks giving day har i torsdags o dagen efter startar en tokrea i hela usa (typ som var julrea men varre) sa har du tur sa hittar jag den o kanske t.om billigtare.
Vi va pa Sawgrass, ett av usa;s storre shoppingcenter i fredags o det var hysteriskt. Sag pa nyheterna att en butiksanstalld blev ihjaltrampad nar de oppnade affaren readagen av giriga kunder o en annan gravid kvinna blev omkullknuffad o trampad pa sa hon forlorade sitt barn i magen..
Nagra andra hade borjat braka i en leksaksaffar o oppnat eld mot varandra o andra kunder i butiken.. Lite sjukare nyheter an hemma som tur var far man val saga..
Vi ar nu i Orlando o imorgon borjar patrics tavlingar..
Ar nastan 500 piketgrupper fran hela varlden sa det ar en stor tavling. Jag o skrutt far ga omkring dar lite nagra dagar o kolla pa det vi kan kolla pa.
Akte fran fort lauderdale imorse o ska nu bo i orlando i 1 v, sen blir det 2 dagar till pa ngt stalle nara tampa.
Vet inte om jag skrev det innan men ellys forsta tand har dykt upp lite o hon tycker det ar svinroligt o bita i brostvartan, ligger pa helspann nu nar hon ammar. For amma har jag fatt gora rejalt..
Maten ar verkligen skit har!
Alla pureer ar som vatten o smakar saaa illa sa hon har knappt velat ata ngt. En jobbkompis till patric som flog hit i forrgar har med sig lite svensk mat till henne sa nu ska jag forhoppningsvis slippa amma sa mkt. Marks pa min aptit att jag ammat mkt mer, har varit sa jakla hungrig hela tiden o fatt anstranga mig rejalt for o inte bara ata skit (vilket det finns gott om har).
Har iaf varit duktig o tranat varje dag.
En liten simtur pa morgonen o sen 1 timme sim eller jogg pa em varje dag utan en sa jag e ratt nojd med traningen har
Imorgon kommer oxa en av mina basta vanner ner o stannar tills pa tis. Hon o hennes man har forsokt bli gravida i minst 4 ar med ivf o allt o nu ar hon gravid i v 24, sa roligt!
Ska bli sa roligt att hon far traffa Elly oxa!
Har knappt haft ett moln pa himlen sen vi kom hit (trots det sa har jag aldrig varit sa blek pa nagon resa forut, undra varfor
) men imorgon ska det tydligen bli storm har.
Far val spendera dagen med shopping isf
Hoppas ni har det bra allihop. Kram