Inlägg från: gersime |Visa alla inlägg
  • gersime

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Alexanda: Usch vad hemskt! Hoppas hon får komma tioll göteborg så hon har närmare till sin familj Håller med kajsa, man tänker inte på vilken tur man haft med allt! Usch man blir helt kall i kroppen! Skänker mina tankar till dem!

Alexandra: Även stort grattis i efterskott på din stora dag! Ringen var kanonfin!

Läst igenom var enda sida men nu mins jag hälften vad jag skulle svara på:-S

Överlevde Ullared men phu vad trött jag var! Fick ditt mms Hanna men glömde helt av det upp i nattningen av Annie! var lika trött ja och vi stod ju så dumt där!

Bushuset låter kanon! Kan Annie få leka utan att behöva visa sina konster i stolen
    Barnvagnsbio är inget för oss heller, aldrig hon skulle sitta still så länge!

Mica: Blir så lycklig när jag läser om att Alexander sover så mycket bättre! Vilken skillnad! Heja Alexander

Läste om ditt inlägg att dina Cerazette också är konstiga Lotta, har ätit dem i 9 månader och ALDRIG haft en blödning, i tisdags startade min mens:-O Hur kan den göra det bara så där? Nio månader utan något och sen stor blödning:-S Skönt att jag ska byta till stav, hoppas det fungerar!

I torsdags kväll tog Annie sitt första steg Hon reste sig upp vid bordet, släpte, spände ena benet, tog ett steg och ramlade Så har hon gjort nu sen i torsdags men blir bara ett steg:-P

Lena: Det är ju så typiskt at tde inte fortsätter när de kommit på hur man gör

Tänkte föreslå en liten advetsfika nu i veckan eller nästa om någon har lust, vet att det är en bit att åka så förstår om vi får ta det hemma hos någon annan men får iallafall bjuda in er så ni fått erbjudandet

Nä nu ska jag plocka upp de sista advetssakerna, lite lättare i år att klättra på stolar för att få upp gardiner än förra året
    haha

Just det, vi var på 3D bio igår, U2 konsert,var riktigt häftigt! Men är ju ett + om man gillar deras musik och jag älskar den så var underbart

Ha en fin lördag!

• gersime

En morgonpigg Annie vaknade klockan 7 idag, men mysigt att gå upp och tända första ljuset i adventsstaken

Emelie: Lät som en riktigt jobbig natt! Skönt att allt gick bra! Hoppas hon snart kryar på sig! Skönt att det gick bra att jobba

Carina: Låter jätte skönt! Synd att barnmaten var så dålig

Linda: Låter som en bra idè

Annie kommer älska bollhavet Var hemma hos en kompis som hade fyllr resesängen med sånna bollar och Annie satt där i i över en timme och lekte och kastade ut bollar

Äntligen får jag hem mina föräldrar från Thailand idag! De har inte påverkats om oroligheterna där nere, men jag har ändå vart lite orolig för man vet ju inte... De har inte träffat Annie på en månad så de längtar massa

Ha en riktigt mysig första advent!

• gersime

Tipsar lite om utförsäljning av barnartiklar i sisjön nu i veckan Fick tipset av en kompis som visst hade fyndat massa förra året

www.merkotex.se

Sisjö industri område; (Stora Åvägen 25, vån 3,entrén breid Hedströms Herr.

Öppettider:
    onds 3/12 12-19
    torsd 4/12 12-19
    fred 5/12 12-18
    lörd 6/12 10-13
    ondsd 10/12 12-19

Annie sover här nu så jag bakar lussekatter och pysslar lite, så mysigt
    tord 11/12 12-19
    fred 12/12 12-18

• gersime

Alex: Vad skönt att hon får komma hem

Tar mig nog också ut på onsdag så kan vi kika tillsammans

Mica och Linda: Gillade ni det lika mycket ännu? ska ni buda båda 2?

Maria: Låter som du haft en härlig helg Extra gott med gratis lunch
    Skönt att båda killarna är friska

Här missade vi julkalendern imorse Förr var den ju 18.15 på kvällen men nu är den 18.45 så får titta på det innan läggdax
    Så mycket mysigare med jul nu när man har barn

Igår blev lilla Annie 10 månader :-O Kan ni tänka att det bara är 2 månader tills de är 1 år? Vart har tiden tagit vägen!?!

• gersime

Kajsa: Skönt att det verkat grå bra Låter kanon för att vara första gången! Var bröllopet trevligt?

Ann-sofie: Hoppas han kryar på sig!

Var det Ullared ni skulle till? Trodde det var utförsäljningen i sisjön:-S

• gersime

Tack alla för era grattis och fina kommentarer om min lilla Annie

Maria: Nä hon fatar inte aså mycet av julkalendern men ändå mysigt

Jenny: Jätte fina kläder du sytt till 2 underbart söta små tomtar
    Vill du med till sisjön på onsdag kan ju jag plocka upp dig om du vill?

Var precis ute och gick med Annie, går förbi en klädinsamlingsbox där 2 män bryter sig in, usch vad arg jag blir, ska ju gå till välbehövande!!! Vågar inte gå fram och säga till heller när man har barnvagn med sig Ringde polisen så de kom och hämtade dem Skönt!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV