Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Alexanda: Usch vad hemskt! Hoppas hon får komma tioll göteborg så hon har närmare till sin familj
Håller med kajsa, man tänker inte på vilken tur man haft med allt! Usch man blir helt kall i kroppen! Skänker mina tankar till dem!
Alexandra: Även stort grattis i efterskott på din stora dag! Ringen var kanonfin!
Läst igenom var enda sida men nu mins jag hälften vad jag skulle svara på:-S
Överlevde Ullared men phu vad trött jag var! Fick ditt mms Hanna men glömde helt av det upp i nattningen av Annie! var lika trött ja och vi stod ju så dumt där!
Bushuset låter kanon! Kan Annie få leka utan att behöva visa sina konster i stolen
Barnvagnsbio är inget för oss heller, aldrig hon skulle sitta still så länge!
Mica: Blir så lycklig när jag läser om att Alexander sover så mycket bättre! Vilken skillnad! Heja Alexander
Läste om ditt inlägg att dina Cerazette också är konstiga Lotta, har ätit dem i 9 månader och ALDRIG haft en blödning, i tisdags startade min mens:-O Hur kan den göra det bara så där? Nio månader utan något och sen stor blödning:-S Skönt att jag ska byta till stav, hoppas det fungerar!
I torsdags kväll tog Annie sitt första steg
Hon reste sig upp vid bordet, släpte, spände ena benet, tog ett steg och ramlade
Så har hon gjort nu sen i torsdags men blir bara ett steg:-P
Lena: Det är ju så typiskt at tde inte fortsätter när de kommit på hur man gör
Tänkte föreslå en liten advetsfika nu i veckan eller nästa om någon har lust, vet att det är en bit att åka så förstår om vi får ta det hemma hos någon annan men får iallafall bjuda in er så ni fått erbjudandet
Nä nu ska jag plocka upp de sista advetssakerna, lite lättare i år att klättra på stolar för att få upp gardiner än förra året
haha
Just det, vi var på 3D bio igår, U2 konsert,var riktigt häftigt! Men är ju ett + om man gillar deras musik och jag älskar den så var underbart
Ha en fin lördag!