Inlägg från: fru Elle |Visa alla inlägg
  • fru Elle

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Maria; Ha det så härligt på din spavistelse! Eventuellt går jag och mamma på spa här i Varberg nu i helgen. Hon har årskort och har även köpt ett klippkort, hon har tjatat på mig tidigare men det har aldrig blivit av. Men nu när Molly är på besök så får jag säkert åka själv.

Nu ska jag läsa vad i har skrivit, flera sidor att kika igenom ju.

• fru Elle

Vi har en canon systemdigitalkamera, tror vi har 400D. Kommer aldrig ihåg vad den heter. Vi är nöjda med den. Skulle med vilja ha ett riktigt bra objektiv så man kan ta fina porträtt.

• fru Elle

Alex; Vad tråkigt att den lille inte klarade sig, verkligen hemskt när något sådant händer.

Camilla; Länken till fikatråden finns i trådstarten.

• fru Elle

Linnea: Ja vi stod inte så bra till mitt i dörren . Låter trevligt med lussefika.

• fru Elle

Jenny: Man blir ju inte så sugen på att pyssla när han tjatar. Min syster ville spela spel igår, hon sålde inte in det så bra så jag ville inte från början. Men när det kommer "men vi kaaan väl spela" gnälligare och gnälligare blev jag väldigt ointresserad.

Carina; Ni verkar ha det härligt, du får sola för oss andra med . Men de verkar ju helt knäppa, vilken hysteri vid vissa reor. Pappa ska till USA imorgon, har skrivit en lång lista med vad Molly önskar sig i julklapp.

Emelie; Det går inte att vara överallt, jobbigt när allt ska göras samtidigt. Hoppas att din pappas fru snart mår bra igen.

• fru Elle

Linnea; Fint kort på Annie, inte alltid de är på så härligt humör när de ska fotas.

Jenny; Vilka fina små tomtar, ja det var lite mer päls än de man köper. Men de som finns i butik ser ofta väldigt glesa och tråkiga ut, nu kan du ju klippa pälsen så du får den perfekt. Det nedersta kortet på Inez där man knappt ser luvan ser det ut som hon är ett litet gulligt troll (för det ser ut som trollhår).

• fru Elle

Linda; Det var ingen dålig höjning det. Jag surfar med på Hemnet, man får ju hålla utkik ifall drömhuset dyker upp. Tur att ni inte ville ha det lika mycket.

• fru Elle

Ann-Sofie; Tror det blir ett uppskattat julkort, fint med öppenspisen i bakgrunden.

Hittade ju inget färdigt julkort som jag ville ha, så min syster hjälpte mig att göra ett i photoshop. Sen framkallade jag det som ett vanligt kort. Ville inte att det skulle kosta så mycket heller då vi tänkte skicka julkort till många i år.

• fru Elle

Det är ju inte så trevligt när sådanna bajshistorier händer men man kan ju skratta år det efteråt . Än så länge har vi inte haft några sådana incidenter med Molly, men det kommer väl. Vet ett barn som hade bajsat i spjälsängen och stoppat ner handen och tapetserat väggen med bajs, inte så trevligt. Där var det verkligen tal om förstörda tapeter.

Kajsa; Nu har jag inte sett dina tapeter, viss förslitning är ju helt ok. Men om det blev så mycket förstört att du tror ni kommer att få tapetsera om så är det en för snål kompensation. Om det inte framgick på något sätt att man inte kunde sätta upp dessa figurer på tapet så tycker jag att de ska ge dig ersättning för det som blev förstört. Har ni inte kvar lite tapet så du kan tapetsera den tapetvåden som blev förstörd?

Nu är vi hemma i Göteborg igen. Ska kolla fikatråden om det finns någon fika planerad.

• fru Elle

Alex; Han har skrivit klart, måndagens prov gick bra men idag trodde han att det gick åt h-vete. Men jag hoppas att det gick vägen ändå. Men min mamma vill å andra sidan att han ska skriva prov oftare så att jag och Molly hälsar på.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV