Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

A-s: håller med Kajsa, hur orkar du?? Jag hade inte gått utanför dörren tror jag...

Kajsa, Alex: har också en här som måste äta på natten.. Tur att det går fort, som tur är kl 4 när hon vill äta...

Mica: Guud va roligt att höra att det går bättre med både sömnen och maten, tror att dom 2 går hand i hand egentligen... Åhh vill också sova på hotell MYS!!!!!

Alex: såg igår att jag tydligen har rostovak också???? Vem fan vill röka rosor??? haha så den tar jag med mig också
    Får se om jag blev gravid igår kväll hahahah peppar peppar
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee
    Maria: Gud så söt den va

Lotta: Jag ahr också julpill i fingrarna ska åka till allum idag och köpa gardiner Nu längtar jag till 15_20 dec för då köper vi gran Våran måste ju hålla länge då vi firar jul i januari också
  • Meemmee

Lena: hahah nee jag sa just igår att det inte passar sig nu och att jag som alltid blir gravid trots p-piller och DÅ skulle det ju vara typiskt om jag blev det på kvällen alltså igår kväll

• Meemmee

Lena. nej, jag har ju varit gravid med Zoran 3 ggr och alla ggr va med p-piller, så vi har väl haft någon sorts kemi mellan spermie och ägg Kan ju hopaps att den ahr lugnat ner sig nu

• Meemmee
    Linda: usch låter inte som himmelriket direkt
  • Meemmee

Måste bara berömma Zoran som har varit så hjälpsam, igår när vi va borta så tvättade han köksmattorna tvättade alla fönster och dammsög hela lägenheten och skurade avrdagsrumsgolvet på knä kan man bli annat än lycklig?? Sen tog han Evelina som vakande 8 imorse så jag sov ända till halv 10 LOVLEY

Lena: Det var nog bara menat att vi skulle ha barn tror jag

• Meemmee

Just det, Tack Linda för att du erbjöd pengar igår när jag trodde att min plånbok var borta BAMSEKRAAAAM

• Meemmee

Nu ahr jag precis anmält min bror till sining bee som går på TV3 faan va ballt om han kommer med haha

• Meemmee
    Lotta: Jo visst av dom små våra små liv, känns som igår fast ändå så längesen längtar tillbaks lite faktiskt..

Läste precis igenom tråden då alla födde Usch satt här med tårar i ögonen, så intensivt det var och spännande...

Alex: Dom från pappaerbutiken ringde inte idag?? Konstigt, får ringa på måndag och fråga vad som hände..

Kram på er
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV