Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Jennie- Ja verkligen, det är inte ofta sånt händer, inte mig iallafall ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Kajsa - Det är ju halva reapriset i massa affärer nu så ha det så trevligt på Allum :)

B-rex har ingen lekmamma heller ;) Inte min grej att sitta och leka tyvärr, önskar jag var mer sådan.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Alice - Ha du varit på det nya le pain francais vid olskroken alldeles vid dig? Jag och en kompis ska på husvisning i Bagaregården idag och tänkte fika där efteråt, fick en kupong om fika två betala för en :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Lotta - Vart kan man se filmen?

Carina- Nja det är vänner till oss främst. Jag är inte så sugen på radhus för 4 milj. som detta är ;) Stort och fint men ändå.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Det engelska radhuset var jättefint men i fyra plan så det kändes väldigt obarnvänligt och uppdelat.

Jättemysigt café med bra priser och svarta snygga tripp trapp stolar ;) men inget skötbord på toaletten! Det drog ner betyget :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Men Freya då! Hoppas de klarat sig bra den här gången med.

Nu ska vi iväg och äta frukost på ikea :) Behöver fylla på mitt förråd av värmeljus ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hanna - Men fy vad trista besked från jobbet. Mysigt med pappa hemma från lunch för Molly :)

Linnea - Jag träffas gärna nästa vecka för fika. Får verkligen hoppas att han börjar må lite bättresnart och det reder upp sig för er, det lät ju som om det var på väg åt rätt håll i helgen.

Linda - Vila, drick honungsvatten och bli frisk! Du ska se att du är på benen lagom till helgen ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - Ha ha vad roligt, Vad fint du gjort, passar till ett syskonspecial-nummer :)

Sandra - Vilken karl du har som gör chokladbollar! :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Får passa på att läsa och skriva lite medans knoddas nu sover en stund. Han vara supergnällig innan han somnade.

Vi har nu bokat en resa till Thailand i mars, vi åker med ett par av våra bästa vänner med en liten kille som är en månad äldre än b-rex. Kommer bli grymt! 2 veckor med värme, sol och bad är precis vad vi behöver nu känner jag.

Maria - Kom på att jag glömt svara dig på din fråga om kladdig lins. Jag har faktiskt ingen aning, jag köpte ett uv-filter till mitt objektiv för att inte repa eller paja linsen, det får du se till att göra med om du inte har det, kostar ca 200pix. Googlade lite och fick fram att fiberduk och ev. vatten var bäst att rengöra med. Man ska inte använda diskmedel. En sån fiberduk borde ju gå att få tag på i vilken fotobutik som helst.

Linda - Grym pli ni har på er lilla tjej! skönt att det funkar så bra nu :)

Carina - Men nu måste vi ju ses snart så man får se din nya look :)

Jag lägger upp fikaförslag nästa vecka i fikatråden! Hoppas många kan komma :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Mica - På begäran ;) www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx&marketUnit=VS

Jennie - Trevligt med större lägenhet, för denna är väl större eller?

Någon som vill ta en latte i stan imorgon vid ettiden? Jag ska in och snacka med jobbet på förmiddagen imorgon, får se vad de tänkt sig för mig när jag kommer tillbaka. Lite spännande får hoppas de tar sitt förnuft till fånga och ger mig något utmanande och kul att göra.

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV