Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Alice - Det tar 2x6tim, vi mellanlandar på halva vägen :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - Tack för erbjudandet men jag tror min kollega Therese kan ta honom medans vi snackar, annars hade jag tänkt ta med honom.

Mica - Du är ju världens bästa mamma glöm inte det!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Ska vi säga att de som vill ta en latte imorgon ses vid kopparmärra kl ett? Kanske kan gå till det där stället vi var på i fredags brevis pizza hut på kungsgatan?

Carina - Kul om ni kom imorgon, det var ju ett tag sen vi sågs :) Cykelstol borde man ju kunna navända nu, bara det blir cykelvänligt väder :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Tack för idag girls!

Nu har även min kämpe gett upp för idag :) En sån 50.- rabbat på Lindex igen, de är ju grymma :)

Carina - Ja visst är det ett toppenavsnitt ;)

A-S - Får hoppas febern ger sig snart!

Mica - Trevlig natt ni hade!

Önskar alla bebbar och mammor en god natts sömn!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Själv sitter jag och fixar med grejer till vår 30-årsfest som vi ska ha på fredag :) Nu är det sånger som väljas ut och sen ska bordsplacering fixas och mat förberedas.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Ha ha, de verkar ha flyttat märren sen dess :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hanna - får hålla utkik i rabattråden om det är någon som "åker dit" på det, lär ju vara någon som testar fort ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Tittar in en snabbis nu innan festen, allt är fixat i lokalen och Benjamin har åkt till mormor och morfar så nu är det bara outfiten och make upen som skall fixas :) Hann inte läsa allt men hann se att Vidar numera kryper! Coolt.

Krya på dig Hanna!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hejje! Festen blev mycket lyckad, jag var väldigt "trött" igår och orkade inte ens sätta på datorn ;) Visar bilder på min outfit när jag fört över bilderna :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Lindexkuponger bränner i fickorna här med... Andi ska till Paris hela veckan och jag ska till tandläkaren imorgon och till bvc med b-rex huvudomfång så då tyvcker jag att jag är värd att utnyttja iaf två kuponger imorgon eller hur {#lang_emotions_wink}

Hemnet-addicted som man är...har hittat detta vackra hus, precis där vi vill bo; www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/350252 {#lang_emotions_laughing}

Grymt jobbat med sömnen där A-man!!!

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV