Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Alice - Det tar 2x6tim, vi mellanlandar på halva vägen :)
Alice - Det tar 2x6tim, vi mellanlandar på halva vägen :)
Maria - Tack för erbjudandet men jag tror min kollega Therese kan ta honom medans vi snackar, annars hade jag tänkt ta med honom.
Mica - Du är ju världens bästa mamma glöm inte det!
Ska vi säga att de som vill ta en latte imorgon ses vid kopparmärra kl ett? Kanske kan gå till det där stället vi var på i fredags brevis pizza hut på kungsgatan?
Carina - Kul om ni kom imorgon, det var ju ett tag sen vi sågs :) Cykelstol borde man ju kunna navända nu, bara det blir cykelvänligt väder :)
Tack för idag girls!
Nu har även min kämpe gett upp för idag :) En sån 50.- rabbat på Lindex igen, de är ju grymma :)
Carina - Ja visst är det ett toppenavsnitt ;)
A-S - Får hoppas febern ger sig snart!
Mica - Trevlig natt ni hade!
Önskar alla bebbar och mammor en god natts sömn!
Själv sitter jag och fixar med grejer till vår 30-årsfest som vi ska ha på fredag :) Nu är det sånger som väljas ut och sen ska bordsplacering fixas och mat förberedas.
Ha ha, de verkar ha flyttat märren sen dess :)
Hanna - får hålla utkik i rabattråden om det är någon som "åker dit" på det, lär ju vara någon som testar fort ;)
Tittar in en snabbis nu innan festen, allt är fixat i lokalen och Benjamin har åkt till mormor och morfar så nu är det bara outfiten och make upen som skall fixas :) Hann inte läsa allt men hann se att Vidar numera kryper! Coolt.
Krya på dig Hanna!
Hejje! Festen blev mycket lyckad, jag var väldigt "trött" igår och orkade inte ens sätta på datorn ;) Visar bilder på min outfit när jag fört över bilderna :)
Lindexkuponger bränner i fickorna här med... Andi ska till Paris hela veckan och jag ska till tandläkaren imorgon och till bvc med b-rex huvudomfång så då tyvcker jag att jag är värd att utnyttja iaf två kuponger imorgon eller hur 
Hemnet-addicted som man är...har hittat detta vackra hus, precis där vi vill bo; www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/350252 
Grymt jobbat med sömnen där A-man!!!