Inlägg från: MmmJennie |Visa alla inlägg
  • MmmJennie

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

***Grattis Vidar till första tansebissingen***

• MmmJennie

Emelie: Jätte fin bild på Evelina =))

Alice: Ja, klart Vida kommer bli bättre snart! Hon är en stark tjejja!! Kanske bättre att låta henne vilja börja äta själv om man säger så... Kanske inte blir riktigt bra om man "tvingar" henne till att äta själv... *Krama*

Hanna: Usch dåå =(( Stackars lillan... Hoppas inte det är vks, o bara nåt som hon kanske ätit!

Kajsa: Tråkigt med vagnen... Hoppas dom går med på att ta tillbaka den o att ni kan lägga lite emellan så ni får en bättre!

• MmmJennie

Hur blir det imon ?? Nån som vill till Buslandet ??

Hanna: Tråkigt att Molly spytt igen =(( Hoppas hon blir bättre snart!

Kajsa: Jag går gärna o kollar på vagnar med dig imon om du vill...

Idag kom Leons foton hem !! =)) Finns i mitt galleri =))

Hmm, har en pojke här som vägrar somna... han vill leka :S O ändå har han knappt sovit nåt under dagen... Unge! Säger jag bara ;)

• MmmJennie

viktigt!!

köp inte hipps ekologiska barnmat!! dom varnade nu för den på nyheterna... det är barn som dött av den!!

• MmmJennie

Primusbarn: Jag vet inte riktigt, det var min syster som ringde o berättade det för mig igår på kvällen... o hon sa bara Hipps Ekologiska barnmat...

Lena & Kajsa: Då ses vi vid 12 på hållplatsen =))

• MmmJennie

Kajsa & Lena: Jag kan tyvärr inte komma till Buslandet idag =( Min syster ringde, o bad om min hjälp... O jag kunde inte säga "Nej" till henne... Har tyvärr inget nr till er, så kan tyvärr inte ringa o meddela detta...Hoppas ni får skoj iaf!!

• MmmJennie

Oj!! Herregud!! Stackars Alexander!! Hoppas verkligen han blir bättre snart!!

Nån som vet hur det började?? Elr, kom det bara så hastigt ??

*Orolig*

A-S: Åh va skoj att Eric tatt sina första steg =)) *Hejja hejja hejja*

Så, hihi nu är det ju bara en vecka kvar till Julafton och till Min 25års dag =))

• MmmJennie

Lilla Ego: Japp, mej fyller år på självaste julafton... o jag personligen tycker inte alls det är häftigt... :(

Anel85: Grattis Freya!! Häftigt att hon kan gå nu =))

• MmmJennie

Mica: Va bra att han svarar bra på medicinen =)) Hoppas ni får permis över jul/nyår!! *Kramar om stenhårt*

Idag va vi på BVC... hehe trodde Leon vägde 10kg nu men inte, men ändå väldigt nära!! ;)
    Vikt: 9970g
    Längd: 73,8cm

Läkaren tyckte han va fin på alla sätt o vis =)) o han tyckte även att han verkade äldre än 10mån.. så det va ju lite skojjigt ;)

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV