Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Linnea
va kul att hon kan äta själv och att hon tycker om din mat! Vilken duktig tjej!
Linnea
va kul att hon kan äta själv och att hon tycker om din mat! Vilken duktig tjej!
Linnea
vilket utgångspris! Inte billig månadskostnad med lån + hyra på 5000 kr. men läget är fantastiskt, det håller jag verkligen med om. Gillar stensjön!
Vill inte Kims pappa sälja det till er längre? Ni skulle väl få tokbra pris? Är det s amma månadskostnad?´
linda
förstår er känsla... hur långt fr gbg kan ni tänka er att flytta? Till våren kommer säkert en massa hus ligga ute till salu med tanke på att så många företag varslar...
jaaaaa va roligt A-S!!!!!!!
snart försvinner radhuset för oss....*snyft*
A-S verkar inte som man kan länka, men gå in på hemnet.
välj gbg, skriv in Fräntorp i rutan "område". klicka dej vidare tills du ser Guldregnsgången 11.
Guldregnsg. nr 9 är oxå till salu men är skitfult! Funderade på att lägga skambud för de får inte sålt det och sen låta nån totalrenovera hela huset medans vi bor i lägenheten. men just nu är det radhuset reserverat fram till imorgon så vi får höra imorgon hur det blev. Men ett stort minus med detta hus är att det inte är ett gavelhus...
ja inte är det billigt att bo i hus! Mäklaren kanske la ett lite för lågt pris. Det är ju ett väldigt attraktivt område.
Linda
ja det är vårt första hus vi verkligen kollar på. har tittat lite då och då på nätet. med det har aldrig varit nåt som direkt har tilltalat oss.
de blå huset är verkligen ett ruckel jämfört med detta. men med ny fasadfärg och en totalrenovering så blir det nog nice! det är vi som har högsta budet på det vita huset just nu... med det är oxå vår maxgräns..
grattis Linda till 0 hål!!! hurra!!
jenny
ja man undrar ju....
maria
den ser väl bra ut!
vadå för nattlinnen maria? Något speciellt som jag missat?
vilken sovare Vidar är! A somnade kl 13 så jag hoppas han sover 1 timme till så jag hinner få nått gjort här hemma. Jag har varit för stissig för att få nåt gjort idag. Sitter i gröna tights, orange linne o röda strumpor med vita hjärtan på. Fick i mig frukost först kl 12.30....oj oj oj vilken härlig dag!
Linda
va tråkigt att hon åkt på en till förkylning! Hoppas hon vill äta snart. Hon dricker välling fortfarande va?
Linda
Vi skrämdes nog rejält!
Vi får hålla tummarna nu! Mitt hopp var helt ute i morse men nu har hoppets låga tänts igen!
Så söta kort på era darlings!! Emelie, jag vill se Evelina!
segt med ingen tv A-S, men passande att ni ska bort över helgen. Hoppas de hittar felet... kanske Eric dragit ut en sladd?
Var uppe på jobbet idag. alla är såå laddade för morgondagens julfest! Det ska bli så kul! Vi ska ha lite rollspel å alla verkar ha gått in för det ordentligt. Min roll är att vara Tomtens ex. Jag ska vara glammig och vänsterhänt
det är nämligen så att någon av oss har mördat tomten så nu ska vi ta reda på vem det är. ska bli skitkul!
Alla ska ha med sig en present för 50 kr. jag har köpt en tomteluva som man sätter på bag'n'box låda. ganska rolig present om jag får säga det själv, haha!