• Mica82

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

nej hanna, inte ni oxå! När ska det ta slut?!! Krya på er!

Linda
    va surt, sånt är verkligen irriterande!

Jenny
    tänk att syskon kan vara så lika, men ändå så olika! Roligt!

Linnea
    va skönt att hon inte är lika mammig längre! Alexander är en äkta mammagris

Måste se tilla tt beställa våra julkort nu. Jag kan verkligen vara seg ibland.... hr inget klockrent kort. har en bild på Alexander i mitt arkiv där han är jättesur. mend et ärlite roligt samtidigt. Funderar nästan på att ta det kortet...

Vilka är det som kommer till mig imorgon. jag har köpt glögg o pepparkakor. Ni är iaf sååå välkomna!

• Mica82

Linnea din stackare. Du gör helt rätt i att åka til lysekil o myser i lugn och ro. Ja det verkar ha varit ett motigt år för. Skönt att höra att det går åt rätt håll igen! Hoppas det löser sig med boendet snart oxå!
    Roligt med proffs-julkort på Annie!
    har beställt 30 julkort fr extrafilm nu. Totalt blev det 220 kr. Precis när jag skulle ok:a beställningen kom jag tänka på den fantastiska rabattkodstråden. Där fanns en kod som gav varannat julkort gratis! 129 kr slutade kalaset på

Jenny
    lovely!! underbart med pengar som man glömt bort..

Maria
    synd att du inte kan komma. Hoppas du får lite gjort där hemma imorgon

• Mica82

Jenny va tråkigt att ni inte kommer! Hoppas de blir bättre snart!
    Alex, ni är så välkomna så!

Linda o lena, kommer ni?

Här har nätterna blivit skit igen. Förstår inte varför det ska vara så svårt att sova! Det som började så bra! Han somnade 8 och sov till 01.30. sen kl 3. mellan 3-5.30 var det sova, vakna, sova, vakna, sova, vakna. 6.30 vaknar igen. 8.30 uppstigning.
    Benji kanske kan ha en sova-bra-lektion för våra sömntrasslare?

Nu ska jag duscha o försöka få ngn ordning här hemma tills ni kommer

A sover kanske när ni kommer så jag sms:ar portkoden och ställer uppe dörren så det bara är att gå in. VÄLKOMNA!

• Mica82

tack själva tjejer! Det var väldigt mysigt idag måste jag säga!

Hörde att Axel fått halsfluss..stackarn! Ni har verkligen haft otur. vks och sen halsfluss. Hoppas ni andra inte blir smittade.

Jenny
    Mariánne fluff? Du måste tala om om det var så gott som det verkade. Jobbigt att det måste kylas så länge!

A-S de olika stjärnorna visar hur många genomförda affärer säljaren har gjort. man kan läsa om denna rangordning någonstans på traderas sida.. i parantesen innan stjärnan står en siffra. den visar hur många affärer det handlar om

• Mica82

Välkomna hem Carina och familj!! va kul att läsa om hur ni haft det!Underbart med 3 veckor semester!! Nbdre kul att komma hem till ett tomt´badrum dock. men å så fint ni kommer få det! badkar med lejontassar! Vill oxå ha!! Men det får bli i framtiden när vi äger vårt hem

ang. fotograferingen. Lättlurade Micaela var på ngt liknande år 2005. Blev uppringd och allt lät så bra. Gratis sminklektion o fotografering. Allt gratis o utan köptvång. Sminkningen tog 5 minuter o vi var där i säkert 4 timmar för de var så mycket väntan. Några utav bilderna blev ganska bra så dom ville man ju ha. SVINDYRT va det! Hade hellre gått till en annan fotograf eller våran egen fotograf Alexandra Jönsson
    Vi ska oxå beställa fotokalender. Det blir nog fr extrafilm. Lite dyrare men fina o bra kvalité. Önskefoto har kalendrar för 129 kr tror jag

Lena
    japp, din mössa ligger på min hatthyll ajust nu. påminn mig om den nästa gång vi ses! Om du ska in till stan ngn dag så kan du kollamed mig så kanske jag kan komma förbi o lämna den.

• Mica82

fina bilder Carina! Synd att bilden på er 2 var så mörk för den var jättefin!

Kajsa
    hade varit jättekul att gå på ditt pass men vi är inte hemma då. Är jättesugen på att börja träna!

• Mica82

haha! Alexandra...du vekar vara lite kusligt besatt av ditt nya objekt
    Va kul att du får ringen idag! Får beundra den imorgon!!

Jenny
    ja din dator är knäpp för jag ser hela sidan
    hur var mariannefluffen nu då?

• Mica82

va kul Linnea! Grattis!!! Så smidigt det löste sej för er!
    Grattis oxå till underbara nätter

Alex
    Idolkväll it is!

Lena
    Hoppas ni får pratat om det och att han inser att det inte bara är du som ska ha järnkoll på allt. Det var ju du som hade rätt att bli arg...inte han. kram!

Nu ska jag snart lägga mig så jag orjar vara uppe till åtminstone kl 23 imorgon, haha!

• Mica82

Vad skönt att edvin inte har ont iaf! Hoppas ni får tag i bra skor snart och att Edvin kommer tycka om fotboll!

Maria

Du kan åka med mig om du vill. tobias kör oss Vågar inte säga exakt tid än... han brukar komma hem runt kl 18. Jag kan ringa dej när han kommer hem så vet jag exakt.

Jenny
    513 bussen stannar jättenära Alexandra. kan ju möta dej om du inte vet var det ligger...eller du kanske har varit där?

Jag ska jobba 75% när A börjar dagis. Har tänkt jobba så i flera år. Vi ska försöka få in A på dagis i aug eller sept. Ska man börja söka redan nu då??

Blir ingen gran här tyvärr...vi kommer knappt vara hemma ändå under julen. men nästa år blir det definitivt gran! Smart idé jenny du hade med granen på bordet!

Alexander tackar för gratulationen! Sen hälsar vi grattis till den andre Alexander!

Natten i natt var bttre än på länge...fast för er som får sova jättebra låter det säkert som en mardröm ändå, haha! somnar 20, vaknar kl 01. Somnar om efter 10 min. vaknar kl 5 sover lite halvdåligt fram till kl 06. Vaknar för morgon 7.45.
    Nu sover A så jag ska passa på att vila lite så jag är pigg för kvällen

• Mica82

jag har sett en liknande bil här i majorna fast en rosa med blommor Ser jättekool ut! Får man lov och fråga vad den kostade?

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV