Vilda bebisarna jollrar vidare IV
ta reda på vad hållplatsen innan heter så lär du inte missa den
ta reda på vad hållplatsen innan heter så lär du inte missa den
hej hej!
Tusen tack för igår tjejer! Det var verkligen super! Extra tack till dej Alex som hade myst till det så för oss och för den goda frukosten
Hoppas ni hade kul på festen o på babysimmet!
Jag är verkligen hur trött som helst. Har varit på Luciamys hos några vänner i stenkullen. Väldigt trevligt! De som hade träffen lyxade till det med lussetåg för oss som var där. Det var kul!
Tobias har stuckit iväg på grabbkväll och jag ska faktiskt sova nu. Orkar inte hålla upp ögonen mer.
Alex hoppas du får klart julkorten ikväll. de är verkligen jättefina! jag får se till att skicka iväg våra fattiga julkort i tid jag med..
va kul att Inez tog sina första steg! kan tänka mig att Johan var glad över att han fick vara med om det!
kan kan inte se några bilder fr drinkkvällen Emelie
va skönt carina att ni verkar vara i fas igen! Hoppas det kommer fortsätta så!
Kul att Elly har börjat krypa!
natten var fruktansvärd... jag har världens huvudvärk och vill bara däcka. Ska väcka bakfulla Tobias nu så han får leka med Alexander.
aha...bilderna ligger i bloggen
jag läste för snabbt!
maria
kan tyvärr inte komma. har blivit sämre nu. sprängande huvudvärk o feber. Får hålla mig inne. Tobias har gått iväg med Alexander nu så jag får lugn och ro.
carina
när vi slutade med nattammandet så sov jag ifrån Alexander i 5 nätter och det gick faktiskt ättebra trots att han var väääldigt töttfixerad. När det var min tur den 6;:e natten hade jag på mig tobias t-shirt, tobias parfym, sportbh och handdukar innanför bh:n så att ingen mjölkdoft eller mammadogt skulle kännas...sexy mama
Men får du ångest över det så ta det lugnt. det är som jenny säger.
Alexander har kommit in i en fantastisk period då han är vaken i 2-3 timmar i sträck mitt i natten. Han är jättetrött men kommer inte till ro. Eftersom han sover så dåligt går vi upp mkt senare vilket gjort att dagslurarna flyttats fram...vilket i sin tur gjort att nattningen blir vid 21 iställer vid 19.30. är helt slut på kvällarna. Måste få in bra rutiner igen.
vart hittar man blanketter om dagisplats? har inte brytt mig om detta tidigare men har börjat vakna lite nu när ni tagit upp ämnet.
ha ha tÖttfixerad... tUtt heter det juuuu
Ha ha! Söta ni är hanna och Maria! Tack så mycket för tipset!
länka den sidan Carina!
WTF 2:a gången han vaknar sen läggningen....