• Anonym (sexse­xsex)
    Äldre 2 Dec 14:16
    30812 visningar
    85 svar
    85
    30812

    ÄLSKAR att bli påsatt

    Har en ganska ny kille, sen 5 månader tillbaka. Han är underbar, MEN för honom är sex ingen stor grej. Han säger att han älskar sex, men att det kan duga i rimliga doser och att han föredrar sex i sängen, på kvällen, när man är vänner och inte har några konflikter gnagandes.
    Till saken hör att jag inte vill ha det så, min förra kille satte på mig överallt, precis när jag kände för det, flera ggr om dagen och jag älskade det!!!! Han tog hårt i mig, höll för min mun, drog mig i håret, viskade sjukligt snuskiga saker, knullade mig i köket, på bord, stolar, på balkongen, i bilen, på stranden, i tvättstugan, överallt precis när han ville.
    Jag saknar det så MYCKET!
    Jag har försökt få in min kille på mer snuskigheter, men han viskar bara hur fin han tycker jag är och skulle aldrig ta intiativ till sex om inte jag va med på det till 100%. Hur ändrar jag honom? Jag saknar mitt gamla sex så mycket att jag nästan torkar ut, fast tvärtom :D

  • Svar på tråden ÄLSKAR att bli påsatt
  • Webste­r
    Äldre 2 Dec 14:18
    #1

    oj...finns det såna tjejer??

  • Anonym
    Äldre 2 Dec 14:20
    #2

    Jag är likadan, men min man tycker mer som din

  • Anonym (sexse­xsex) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 14:24
    #3

    Men hur vänder man tråkiga killar? Jag måste få mer sex om jag ska stå ut.... Det är det enda jag fantiserar om!

  • Anonym
    Äldre 2 Dec 14:25
    #4

    man är nöjd med dom som dom är. Eller så byter man ut dom.

  • plast killen
    Äldre 2 Dec 14:25
    #5

    klart man ska ha sex överallt och mycke och ofta!!!

  • Anonym (me too)
    Äldre 2 Dec 14:30
    #6

    samma här, vill bli påsatt, men min kille tycker om att älska, som han själv säger.. Hmm..

  • plast killen
    Äldre 2 Dec 14:31
    #7

    ibland vill man älska men oftast vill man "knulla" ordentligt! vild pasionerad hämningslös sex i tid och otid!

  • Anonym (sexse­xsex) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 14:34
    #8

    men vadå är det kört att omvända sin kille till att vilja ha massa snuskigt sex istället för att alltid ligga och älska i blombad... visst romantik finns ju också, men oftast vill man knulla hårt....

  • plast killen
    Äldre 2 Dec 14:40
    #9

    tröttnar du så får du väl träffa någon som ger dig de du behöver!
    Anonym (sexsexsex) skrev 2008-12-02 14:34:31 följande:


    men vadå är det kört att omvända sin kille till att vilja ha massa snuskigt sex istället för att alltid ligga och älska i blombad... visst romantik finns ju också, men oftast vill man knulla hårt....
  • Anonym (me too)
    Äldre 2 Dec 14:41
    #10

    Skulle vara bra med lite tips på hur man får sin man lite mer dirrrrty..

Svar på tråden ÄLSKAR att bli påsatt