• Jeja

    Mamma grupp i Glada Hudik

    Här kommer en ny tråd

  • Svar på tråden Mamma grupp i Glada Hudik
  • Jeja

    Ja då var det dags för en ny tråd igen dåå..
    Hoppas de är bra med alla

  • flajs

    ja hej å hå vad det går

    här blir det dop på sön. eller inte HÄR, men i kyrkan det ska bli skönt att få det överstökat.

  • klokt

    Hittat hit....lyckades öppna en egen tråd innan jag hittade denna...får se om den går att ta bort!

    Kul med dop Ida, lite snabbare denna gången

  • Skrutt79

    Kul med dop. Vi ska till Gävle på Rasmus dop den 27 dec. Någon som har ett super tips på bra present? Kram

  • flajs

    ja, liiite snabbare blev det
    vi skulle haft det för längesen , men det har lixom inte blivit av. 8 mån-1 år är väl gammalt för dop eg tycker jag, men så kan det bli

    förslag på doppresent:

    MINIKÅNKEN (ryggsäck) dom är ju så jäkla söt det finns många olika färger. 299 kr kostar dom.

    www.naturkompaniet.se/index.asp

    SKATTKAMMARBÖCKERNA

    själv så är jag kraftigt emot sparbössor å dyl i tenn. bläää!

  • Brummelisa

    Vad kul med dop! Själv ska jag iväg på kurs IGEN... Är inte lika roligt längre att åka och bo på hotell det var roligare första gångerna. Nu är det bara jobbigt och så missar jag Almas första luciatåg

    Funderar på att ta lite semester före jul iallafall för att vara ledig lite.

    Försöker komma på någon bra doppresent men kommer inte riktigt på någon. Jag håller med Ida ang sparbössorna. Alma fick böcker, smycken, handgjord docka (Rubens barn), kläder, träbil bland annat... Ja det är svårt.....

    Vi hörs!

  • klokt

    Mitt tips till doppresent är födelsedagståg, emmy fick ett när hon fyllde år. ett trätåg där man sätter ljus o siffra för varje födelsedag...kul att på bordet! Finns både på internet o i butik har jag sett.

    Synd att du missar luciandet Lisa, får leta rätt på Alma med kameran jag! Hoppas alla håller sig friska på jobbet så jag kan vara ledig som planerat.....många är förkylda.

    Hinner vi med nån glöggträff innan jul, eller alla strängt upptagna?? Vi ska få kaminen insatt i början på veckan.....sen så börjar nog det bli ordning i det här huset också!

    Simma lungt!

  • klokt

    Go morron!

    Här har varit lungt,,,,mycket luciafirande kan jag tro!

    Vi firade lucia på dagis i torsdags, var fint så klart! Hormonstinn som man är rann tårarna ganska så fort :)
    Idag ska vi träffa Emmys gudmor m son, sen ska här städas lite grann så att de kommer in med vår kamin imorgon! Ska bli så kul o se hur det blir till slut!

    Ha en skön tredje advent!

  • Skrutt79

    Hormoner ja, dom har verkligen börjat göra sig påminda... i fredags grinade jag mig igenom hela dagen, stress och hormoner är ingen bra kombination.
    På vårat dagis hoppade dom över lucia iår av någon oförklarig anledning, till mångas besvikelse... så kan det gå.
    Hoppas det är bra med alla :) Kram

Svar på tråden Mamma grupp i Glada Hudik