• Anonym (sofi)

    Kvinnlig list.....

    Tjejer hjälp mej nu!

    Ni kan det här med kvinnlig list bästFlört 

    Jag o mitt ex har haft nåt slags kk-förhållande ett tag nu. Vi har träffats å myst (inte bara sex alltså) o det har ungefär varit som om vi vore ihop.

    Nu känns det om att han "dissat" mej den senaste tiden...

    Så till frågan: hur ska jag med hjälp av kvinnlig list fånga honom? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-25 10:52
    Glömde skriva det att vi har en liten dotter ihop=)

  • Svar på tråden Kvinnlig list.....
  • Anonym

    Låt honom jaga... det är killar bäst på, om du alltid finns till hands så blir det inte lika spännande..

  • Anonym (sofi)

    jag förstår vad du menar.....
    men det är så j*la svårt att spela cool.....när man bara vill skrika ut "jag saknar dej!"....Skrikandes

  • Anonym (sofi)

    nån mer som har några listiga knep att ta till?

    ska tillägga att han inte är svår när det gäller våran dotter. vill jag ha hjälp med ngt som rör henne så finns han där. o det är ju braGlad men jag vill ju inte bara använda henne som ett sätt att locka honom till mej om ni förstår vad jag menar.

  • Anonym

    Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga. Jag tycker ju att det allra, allra bästa för barnen är att mamma och pappa bor ihop men ibland går inte det och då får man vara glad om relationen mellan mor och far fungerar bra fastän de inte bor ihop. Många ggr blir kummunikationen t.o.m bättre när man går skilda vägar.

    Varför gick ni skilda vägar? Jag behöver nödvändigtvis inte veta det, men tänk på det du; "Varför separerade vi?" Det kanske känns bra nu nör ni har haft det mysigt och så men bli inte för efterhängsen nu om du märker att hans intresse för en "mysrelation" med dig har svalnat. Det viktigaste av allt är att ni kan samarbeta för er dotters skull! Det vore ju en underbar saga om ni blev förälskade på nytt och kunde bli en "hel" familj igen men tänkt efter både en och tio ggr innan ni inleder en relation igen!

    Nu ska jag inte vara så tråkig längre och ge dig det du efterfrågade... Var sval, vacker och sexig så kommer han garanterat till dig! Du behöver nog också vara trevlig och omtänksam men tänk på att inte bli för "närgången" - män vill som sagt jaga! *ler*

  • Anonym (sofi)
    Anonym skrev 2008-12-25 18:50:01 följande:
    Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga. Jag tycker ju att det allra, allra bästa för barnen är att mamma och pappa bor ihop men ibland går inte det och då får man vara glad om relationen mellan mor och far fungerar bra fastän de inte bor ihop. Många ggr blir kummunikationen t.o.m bättre när man går skilda vägar. Varför gick ni skilda vägar? Jag behöver nödvändigtvis inte veta det, men tänk på det du; "Varför separerade vi?" Det kanske känns bra nu nör ni har haft det mysigt och så men bli inte för efterhängsen nu om du märker att hans intresse för en "mysrelation" med dig har svalnat. Det viktigaste av allt är att ni kan samarbeta för er dotters skull! Det vore ju en underbar saga om ni blev förälskade på nytt och kunde bli en "hel" familj igen men tänkt efter både en och tio ggr innan ni inleder en relation igen!Nu ska jag inte vara så tråkig längre och ge dig det du efterfrågade... Var sval, vacker och sexig så kommer han garanterat till dig! Du behöver nog också vara trevlig och omtänksam men tänk på att inte bli för "närgången" - män vill som sagt jaga! *ler*

    Tack för ett bra svar!


    Självklart önskar jag att vi blir tillsammans igen- även för våran dotters skull. Men livet är inte som i filmernaLedsen 

    Det var iallafall han som stack och visst - jag borde veta bättre o skita i honom. Men jag kan ju inte det heller eftersom vi har barn ihop. Jobbig sitsFundersam 

    Det har nu hänt att det gått iväg nåt sms på fyllan "du kan väl komma hem till mej;)" och det är ju typiskt - men det händer tyvärr. Jag saknar honom.

    Hade tänkt köra den stilen att jag behandlar honom som en bra kompis och försöker som du säger vara så snygg,glad o trevlig som möjligt. Vara den som han faktiskt fastnade för från börjanFlört

  • ehlo

    Gör som Tiger Woods före detta flickvän Elin Nordegren, bli barnflicka, ha ha.

  • Nerfherder
    ehlo skrev 2015-11-02 10:19:08 följande:

    Gör som Tiger Woods före detta flickvän Elin Nordegren, bli barnflicka, ha ha.


    Tråden är från 2008
Svar på tråden Kvinnlig list.....